|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|||
Det er jo det samme kort som FloppyDTV, så hardwaren er der ihvertfald. Og ifølge billeder af bagsiden, så er der to stik til Antenneindgang. |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
Hvis det er ukodet, kan du sikkert finde et billigere produkt, f.eks. fra Hauppauge. Du kan så også bruge en USB2 udgave, og dermed spare FireWire kortet; men jeg aner ikke om det virker gnidningsløst med Win 7, det må andre der har prøvet det, svare på |
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
Det er sikkert fordi jeg har en S2 udgave. Der er udgangen blændet af, hvilket jo er fornuftigt nok, da det ikke giver mening at sløjfe et SAT signal videre |
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10619 |
![]() |
|||
Jeg mener ikke Hauppauge har nogen med DVB-C tuner. Det har Technotrend derimod, endda med USB2: http://www.technotrend.de/2914/TT-connect__CT-3650_CI.html Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jo da: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=424552
|
||||
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Og Technotrend produkter er elendige, dårlige drivere (BDA til DVBViewer) er deres kendetegn. Havde først et DVB-S produkt fra Technotrend, det kom aldrig til at virke stabilt. Skiftede til FireDTV, så kørte det. Jeg har også gode erfaringer med Hauppauges DVB-T sticks
|
||||
||||
![]() |
||||
gertsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|||
Ja, jeg har også hørt at Technotrend er fyldt med problemer, så dem vil jeg helst undgå.
Men en Stick? Det lyder ikke som om det har ret meget power, giver det ikke dårlig performance/kvalitet? Jeg undrer mig også lidt over at prisen er så lav? |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10619 |
![]() |
|||
Du er måske ikke klar over det, men det er faktisk Technotrend der står bag flertallet af Hauppauges produkter. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
En stick betyder ikke nødvendigvis dårlig performance. Jeg bruger selv en DVB-T stick til mit mediacenter, og jeg tvivler på at det kan gøres bedre med andre eksterne eller interne enheder. Fantastisk billedkvalitet, lavt CPU forbrug og fremfor alt 100% stabilitet. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
||||
![]() |
||||
gertsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|||
Fandt den dér stick ved Computersalg.dk lidt billigere end Komplett.dk.
Tror jeg køber sådan to, på den måde får jeg et dual-tuner setup for lavere pris end én FireDTV! Nogen der ved om Mediacenter understøtter mere end to tunere? ;-) |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det kan godt være, men det er Hauppauge der skriver driverne, og det er der problemet ligger |
||||
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er i virkeligeheden bare et netværkskort der modtager pakkerne og sender dem videre til driverne der igen sender dem videre til programmet (populært sagt), så der kræves ikke så forfærdeligt meget. Jeg har selv 3 forskellige sticks (DVB-T) kørende og de viser alle fremragende kvalitet |
||||
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |