|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() Sendt: 24-Januar-2009 kl. 17:09 |
|
Hej, lige et hurtigt spørgsmål: FloppyDTV til Kabel: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=163320 Er det en dobbetltuner eller singletuner ? Altså skal man have 2 stk's, hvis man i VMC skal se tv på ên kanal og optage på en anden ? Er der evt. nogle bedre tunere eller til en bedre pris ? |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Du skal bruge 2 stk, hvis du vil se et program og optage et andet. Der er DVB-C tunere til en lavere pris, men floppyDTV er de bedste, med de bedste drivere.. |
||
![]() |
||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
|
Ja det er også hvad jeg har læst mig frem til i diverse tråde her på sitet. Jeg overvejer stadig meget at få Digitalt TV fra Yousee, hvor det selvfølgelig skal køre gennem HTPC'en. Der skal under ingen omstændigheder stå en Selector under mit tv !! Jeg følger meget forummet på sitet her omkring dette emne, men er der evt. nogen der kan give en NO-BS assesment omkring det på nuværende tidspunkt er en god ide, at investere i sådanne 2 FloppyDTV kort og så få digitalt tv (evt. med hd pakken) fra yousee ? Det jeg tænker på er, at jeg har set mange skrive om problemer med digitalt tv og især hd kanalerne. Er det 100% sikkert, at også jeg ville kunne få det til at virke ? Her er lidt specs om mit htpc: CPU: Intel2Duo E4500 2,2 GhZ også selvfølgelig 2 af de tv kort.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hvis du vil have garanti ...Så køb en brødrister..... Dit system er fornuftigt....Der skulle ikke være nogen problemer med at købe 2 x Fire/FloppyDTV + 2 x Smit Viaccess Cams, installere div patches og TVpack og så er du good-to-go.... Ift mine erfaringer er det 1000 gange bedre end hvad stofa kan levere med deres Fucktor og jeg er ret sikker på at det også er Yousees STB'ere overlegent... Redigeret af Patriarken - 24-Januar-2009 kl. 18:53 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Bugge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Jeg vil også sige go for it. Det fungerer rigtigt godt med TV pack 2008 og beta dll fil. Du skal dog være opmærksom på at der er nogle få kanaler hvorpå signalet pixelerer (hakker). TV3+ er klart den værste - det er faktisk ikke til at holde ud at se på. Jeg har derfor en analog tuner ud over Floppy DTV - denne bruger jeg til at se TV3+ på. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok tak til jer alle sammen.
Så vil jeg se at få investeret i de tv-tunere hurtigst muligt. |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Nu kører jeg ikke VMC men MediaPortal (kan dog ikke forestille mig det har noget med det at gøre) og har ikke specielle problemer med Pixelleringer på TV3. Dårlig kvalitet, ja, men det skyldes jo mere at det signal de sender er blevet voldtagt af en komprimerings-tekniker inden det er sendt ud til seerne. Tror det må være noget med dit signal, selvom det er underligt at det kun er den kanal.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |