|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 01-April-2009 kl. 15:52 |
Hejsa alle,
Jeg har netop bestilt HD-pakken hos Yousee. Men så var det jeg begyndte at tænke lidt over det bagefter :) Jeg bruger FloppyDTV med et viaccess CAM og DVB-Viewer, og det køre fint. Men mit kort skal jo opdateres på en eller anden måde, så jeg får adgang til disse nye kanaler? Og det har man jo læst om nogen gange kan være et problem på nogen fjernsyn med indbygget DVB-C tuner osv. Er dette et problem her? Skal DVB-Viewer f.eks. være kørende for at dette sker, eller er det udelukkende en ting der sker i FloppyDTV? Nogen der har erfarring med hvor lang tid der går før sådan en opdatering normalt slår igennem? |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
fra jeg bestilte HD pakken og til at det slog igennem gik der ca. 20 min. og jeg havde dvbviewer kørende i de 20 min. så jeg kan ikke svare dig om du behøver have dvbviewer kørende eller om din floppy bare skal være tændt.
|
|
![]() |
|
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Ok. Det har kørt i 8 timer nu uden jeg kan tage det
endnu. Kan være det bare tager lidt længere for mig :) Men godt at høre at den fint kan update selv. Ellers skulle jeg til at pakke Yousee boksen ud af kassen :) |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men du skal lave en kanal skan før du får noget som helst ind. Jeg ved ikke lige hvilken transponderliste du skal bruge, men prøv at google med dvbviewer yousee som søgeord
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Cable 6875 fullscan... Redigeret af Patriarken - 01-April-2009 kl. 16:23 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Oh, det kræver en ny scanning? Jamen det prøver jeg.
Cable QAM64 6875. |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
![]() |
Det hjalp ikke. Stadig sort skærm. Tror jeg giver det
til imorgen og ser om det ikke kommer af sig selv. |
|
/Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |