recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - floppyDTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfloppyDTV

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
nipmads Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Februar-2008
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 21:50

hmmm - godt nok mærkeligt, selv med diverse prøvet under firedtv viewer et al. får jeg kun dr1, tv2, dr2 frem som jeg kan se - udover kommer der en masse mere eller mindre ukendte kodede kanaler.

Er der ikke andre som har prøvet at få dette til at virke?

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 22:30

Prøv dog at læse denne tråd forfra, der er masser af hint og hjælp..

Alt er serveret...

Man bliver altså nød til at sætte sig ind, hvad det her drejer sig om, ellers får man bare "mytiske fejl" i en uendelighed...

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
nipmads Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Februar-2008
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 22:58

1. jeg bor ikke i maribo.

2. jeg kan godt se dr1, dr2 og tv2

3. jeg tænkte der måske var flere som havde oplevet problemet, og havd en løsning, eller måske en som havde lidt forstand på det.

4. at du er guld medlem og stjerner, ug og hele baduljen gør vel ikke dig til ejer og "morfar" af tråden, kunne være der var flere newbies derude som måske havde fundet ud af hvordan det kunne lade sig gi sig.

5. man bliver også nødt til at være lidt forstående overfor andre.

Dette er ikke galde, blot en konstatering.

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af nipmads nipmads skrev:

1. jeg bor ikke i maribo.

2. jeg kan godt se dr1, dr2 og tv2

3. jeg tænkte der måske var flere som havde oplevet problemet, og havd en løsning, eller måske en som havde lidt forstand på det.

4. at du er guld medlem og stjerner, ug og hele baduljen gør vel ikke dig til ejer og "morfar" af tråden, kunne være der var flere newbies derude som måske havde fundet ud af hvordan det kunne lade sig gi sig.

5. man bliver også nødt til at være lidt forstående overfor andre.

Dette er ikke galde, blot en konstatering.

Nu kender jeg ikke FireDTV's søgemuligheder, men hvis du søger fra 143 til 786 MHz. i 8 MHz. spring med en symbolrate på 6875 og med QAM64, så bør den finde alle kanalerne.

Mvh
Hans

Mvh Hans
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu