|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 07-Marts-2010 kl. 22:21 |
|
Jeg kan ikke flytte mit dk domæne fra dandomain (som jeg har nu) til gratisdns jeg ved ikke hvad jeg gør galt.
Jeg har fuldt anvisningerne på denne side: https://ssl.gratisdns.dk/order.phtml?action=transfer Og jeg har ventet som der står jeg skal i trin 2. Jeg har oprettet en bruger og tastet mit domæne ind under primær dns som der står jeg skal. Men når jeg indtatster mit domæne i boksen nederst på siden og trykker: "send redelegeringsmodning" så skriver den bare: "Domænet mit-domæne.dk* var ikke muligt pt at redelegere hos DK-Hostmaster, prøv at vente en times tid eller to og prøv igen. HUSK AT OPRETTE DNS FØRST! http://admin.gratisdns.dk" Hvad skal jeg gøre ![]() *Jeg har skrevet mit-domæne.dk da jeg ikke ønsker at offentliggøre mit domænenavn. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
|
Undskyld, men hvad har det med HTPC at gøre?
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Ja jeg ved godt jeg er kommet til at poste i den forkerte katagori, men ved ikke lige hvor den skal placeres og hvis der er nogen der kan hjælpe må de meget gerne skrive ![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
|
Næh - jeg ved heller ikke hvor det hører hjemme. Hvad med Bruger til bruger - det er vist det eneste der er tilbage.
Den anden tråd du har startet opdagede jeg ikke hvilken gruppe du skrev i, og der har jeg også selv postet en del ![]() Det er meget let, at komme til at skrive i den forkerte gruppe, synes jeg. Jeg klikker som regel på Aktive emner, når jeg kommer ind på recordere.dk, og så er gruppenavnet ikke det jeg lægger mest mærke til. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Besvaret i en anden tråd.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |