recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flytning af en optaget video på IPHONE til IPAD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flytning af en optaget video på IPHONE til IPAD

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flytning af en optaget video på IPHONE til IPAD
    Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:35
Hej...

Fruen og jeg har her til aften været til et lille arrangement, hvor hun optog en film og tog nogle billeder på hendes IPHONE.

Billeder er flyttet automatisk over på IPAD 4eren.

Men hvad gør vi med en film???
Den er for står til at maile...

Nogen der kan hjælpe, hvilket jeg håber!!!?

Havde det været alt andet end APPLE, så er det jo ikke noget problem, men formoder dette blot er et symptom...
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Micras19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2010
Sted: Silkeborg
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micras19 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:37
Det skulle da ikke være et problem at flytte filmen via kabel til pc med Itunes.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Micras19 Micras19 skrev:

Det skulle da ikke være et problem at flytte filmen via kabel til pc med Itunes.

Hej Micras19...

Vi ønsker at flytte filmen direkte fra IPHONE til IPAD og uden at benytte ITUNES....

Billederne blev jo flyttet helt automatisk, da IPHONE og IPAD var på fælles netværk igen..

Kan man gøre et eller andet her?
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:47
Det burde bestemt at være muligt at oprette en fælles stream via fotostream og manuelt overføre video'en til den fotostream. Så skal den ikke over iTunes. Jeg har selv praktiseret ovenstående for at dele optaget video med fruen.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:49
Bare vælg "firkant med pil pegende ud af firkanten" og derefter "iCloud" og derefter vælg hvilken fotostream den skal deles til.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Mr. Laursen Mr. Laursen skrev:

Det burde bestemt at være muligt at oprette en fælles stream via fotostream og manuelt overføre video'en til den fotostream. Så skal den ikke over iTunes. Jeg har selv praktiseret ovenstående for at dele optaget video med fruen.

Hej Mr. Laursen...

Nu er jeg ikke nogen høg til IOS - her er novice... Mere Windows o.l.

Kan du kort beskrive fremgangsmåden, så ville det være godt...
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:54

Bare vælg "firkant med pil pegende ud af firkanten" og derefter "iCloud" og derefter vælg hvilken fotostream den skal deles til.

Og det er selvfølgelig på IPHONEN dette skal gøres...
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:56
Ja det er det. Glemte jeg lige at skrive. Konen og jeg har oprette en fælles fotostream der hedder "fælles". Dette gøres under fotos -> stream->fælles....
Mvh. Mark
Bio:
AppleTv

Stue:
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:10

Ja det er det. Glemte jeg lige at skrive. Konen og jeg har oprette en fælles fotostream der hedder "fælles". Dette gøres under fotos -> stream->fælles....

Undskyld jeg spørger dumt evt...

Og hvad gør jeg så på IPADen...?

Har oprettet fotostream med navngivning og lagt videoen i denne...
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:12
Hvis begge enheder er nye nok (iPad 4 er) så kan I bruge AirDrop. Træk menuen op nedefra og slå det til. Herefter kan I åbne billede-Appen og vælge videoen og vælge "del" og så vælge AirDrop.

Ellers kan I bruge Appen "Transfer Pro" som kan sende via WIFI. Den er dig ikke gratis.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:12

Hvad så når iCloud ikke er en mulighed? Den er ikke et valg
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:13
Du spørger ikke dumt. Man kan sgu ikke vide alt... Så går du ind på ipad'en -> fotos-> fælles-> den stream fælles stream du lige har oprettet?d er går lidt tid før en fil af den størrelse er der.
Mvh. Mark
Bio:
AppleTv

Stue:
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu