recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flytning af en optaget video på IPHONE til IPAD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flytning af en optaget video på IPHONE til IPAD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af Mr. Laursen Mr. Laursen skrev:

Du spørger ikke dumt. Man kan sgu ikke vide alt... Så går du ind på ipad'en -> fotos-> fælles-> den stream fælles stream du lige har oprettet?d er går lidt tid før en fil af den størrelse er der.

Det fin service .

Lige et sidste spørgsmål.

Selve filen som indeholder den optagede fil, er nu delt fra IPHONEN, da det er IPHONEN, som har optaget filmen. Og dermed kopieres filmen ikke til IPAD, men afspilles blot fra IPHONE til IPAD over netværket...

Er dette korrekt forstået eller kan den nu kopieres over fysisk, så den ligger på IPAD også?
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:30
Ja nu kan du så gemme den på ipad'en.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:31
Nu ligger den i "skyen" hvorfor du kan logge ind fra hvilken som helst computer på iCloud.com og se filmen under fotos->fælles streams.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:43
Tusind tak for hjælpen - alle...

Det virker nu og vi har fjernet dem fra ICLOUD igen, efter de er kopieret over på IPAD...

Dejligt, at der er nogen som vil hjælpe mig med, at gøre Fruen glad..

Fortsat god aften.
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 08:20
Det er dét det handler om..... Holde kvindemennesket tilfreds så vi kan få fred;0)
Mvh. Mark
Bio:
AppleTv

Stue:
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 12:09
Du kunne også have sendt den via iMessage fra dig selv til dig selv, gjorte jeg selv forleden med en screen record fra min Macbook Pro, filen var 800MB. Men så forbruger man jo ogå lidt hukommelse.

Redigeret af Potter - 22-Februar-2014 kl. 12:11
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Du kunne også have sendt den via iMessage fra dig selv til dig selv, gjorte jeg selv forleden med en screen record fra min Macbook Pro, filen var 800MB. Men så forbruger man jo ogå lidt hukommelse.

Hej Potter...

Endnu en mulighed og det med hukommelsen er ikke umiddelbart et problem.

Men det at benytte Imessage - er det ligesom en almindelig mail... Beklager, men IOS er rimeligt ukendt for mig...

Og den eneste måde jeg kan blive klogere på her, er ved at spørge.
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 14:35
Hvorfor var det at AirDrop ikke var det åbenlyse valg? Den funktion er jo netop lavet til at sende filer mellem IOS enheder?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 16:47
Jeg tillader mig lige at spørge om noget lignende.
Hvis jeg har en video liggende, som ikke er optaget med IPhonen, men overført via iTunes, så synes jeg ikke der er nogen muligheder for at overføre.

Er eneste løsning iTunes, hvis jeg vil overføre videoen til fx min iPad?
iPhone 13, OS 15.3
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Hej Potter...

Endnu en mulighed og det med hukommelsen er ikke umiddelbart et problem.

Men det at benytte Imessage - er det ligesom en almindelig mail... Beklager, men IOS er rimeligt ukendt for mig...

Og den eneste måde jeg kan blive klogere på her, er ved at spørge.
iMessage er Apples eget meddelessystem som fungere via appen beskeder (SMS/MMS) når enheden/enhederne er forbundet via wifi og sat op til det, så virker det ligesom at at sende en SMS/MMS. Så hvis du har et billed eller en film så smider du bare ind i beskeder og vælger din modtager. Du kan se om din besked er som SMS/MMS som iMessage, blå er iMessage og er gratis at sende, grøn er SMS/MMS.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 10:29
Kan man tilgå Icloud fra Android enheder ? - i så fald hvordan ??
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu