|
Flytning af en optaget video på IPHONE til IPAD |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det fin service . Lige et sidste spørgsmål. Selve filen som indeholder den optagede fil, er nu delt fra IPHONEN, da det er IPHONEN, som har optaget filmen. Og dermed kopieres filmen ikke til IPAD, men afspilles blot fra IPHONE til IPAD over netværket... Er dette korrekt forstået eller kan den nu kopieres over fysisk, så den ligger på IPAD også? |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
Mr. Laursen
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja nu kan du så gemme den på ipad'en.
|
||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||
Mr. Laursen
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu ligger den i "skyen" hvorfor du kan logge ind fra hvilken som helst computer på iCloud.com og se filmen under fotos->fælles streams.
|
||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||
Tstampe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tusind tak for hjælpen - alle...
Det virker nu og vi har fjernet dem fra ICLOUD igen, efter de er kopieret over på IPAD... Dejligt, at der er nogen som vil hjælpe mig med, at gøre Fruen glad.. Fortsat god aften. |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
Mr. Laursen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er dét det handler om..... Holde kvindemennesket tilfreds så vi kan få fred;0)
|
||
Mvh. Mark
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kunne også have sendt den via iMessage fra dig selv til dig selv, gjorte jeg selv forleden med en screen record fra min Macbook Pro, filen var 800MB. Men så forbruger man jo ogå lidt hukommelse.
Redigeret af Potter - 22-Februar-2014 kl. 12:11 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Tstampe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Potter... Endnu en mulighed og det med hukommelsen er ikke umiddelbart et problem. Men det at benytte Imessage - er det ligesom en almindelig mail... Beklager, men IOS er rimeligt ukendt for mig... Og den eneste måde jeg kan blive klogere på her, er ved at spørge. |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor var det at AirDrop ikke var det åbenlyse valg? Den funktion er jo netop lavet til at sende filer mellem IOS enheder?
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tillader mig lige at spørge om noget lignende.
Hvis jeg har en video liggende, som ikke er optaget med IPhonen, men overført via iTunes, så synes jeg ikke der er nogen muligheder for at overføre. Er eneste løsning iTunes, hvis jeg vil overføre videoen til fx min iPad? |
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
iMessage er Apples eget meddelessystem som fungere via appen beskeder (SMS/MMS) når enheden/enhederne er forbundet via wifi og sat op til det, så virker det ligesom at at sende en SMS/MMS. Så hvis du har et billed eller en film så smider du bare ind i beskeder og vælger din modtager. Du kan se om din besked er som SMS/MMS som iMessage, blå er iMessage og er gratis at sende, grøn er SMS/MMS.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man tilgå Icloud fra Android enheder ? - i så fald hvordan ??
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |