|
Flytte iTunes til anden computer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2011 kl. 15:03 |
Hej.
Nu har min kones søster fået sin computer i julegave. Indtil nu har jeg brugt min computer til at overføre sange osv., via iTunes til hendes iPhone. Hvordan "flytter" jeg iTunes fra min computer til hendes? Sådan at iTunes indstillinger, bibliotek osv. er det samme?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tillader mig at optage denne tråd eftersom der intet svar er og jeg er i en ligende situation, og ville være dumt at starte en ny tråd
![]() Jeg skal snart have ny computer og skal derfor have min iPhone's backup, information, apps, iTunes musik osv videre til en ny computer. Hvordan gør man det så man får det hele med. Der er denne "nye" funktion "iCloud" som kan sync. med andre Apple enheder og har derfor en ide om at jeg bare kan bruge iTunes på en ny computer, indtaste min Apple-ID også er det problem løst, men jeg aner det ikke. Derfor spørger jeg jer ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det Mac eller Windows? Eller Windows til Mac eller omvendt? I Windows bruger du Windows Let overførsel: Det virker rigtig godt, og tager alt med, og laver en rapport over hvilke programmer du manuelt skal installere bagefter. På Mac er det Overførselsassistent: Den tager også programmer med, så de ikke skal installeres igen. Windows til Mac: iCloud kan ikke bruges til musik i Danmark endnu. Redigeret af Brixen - 08-Juni-2012 kl. 14:39 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |