|
Flytte varme fra teknik skab |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja mit forslag er bor nogle huler i skabet så luft kan sive op af og sæt rist i den afdække over skabet. Unden at sæt blæser til for varm sti jo op af.
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Tror du det vil være nok med naturlige flow?
Og vil det eventuelt også være nok hvis jeg smider min ps3 der ind, syntes den puster noget varme ud.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Problem? Nej tvært imod. Du finder det store kopbor og laver 3 huller ude foran over forstærkeren.Dem dækekr du af med en rist. Så laver du 2x2 tilsvarende huller bagerst i hylden ned til rummene nedenunder hylden og igen sætter riste i. Så skal du bare finde en måde at få luft ind i skabet på, enten nederst, eller i siderne. Jeg kan ikke helt se det, men er skabet placeret en 5-10 cm fra væggen til højre er det ganske fint at trække luft ind den vej Klaus |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Jeg vil prøve og kigge på det hele. skal finde noget gitter så går jeg nok igang med det projekt her i sommerferien.
Jeg takker alle for hjælpen. :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Riste foroven og forneden i lågen og træk hylderne frem så der er hul bagtil, så er den ged barberet
![]() Skulle det vise sig ikke at være tilstrækkeligt, monteres en blæser i bunden af skabet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |