recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FM radio søges :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FM radio søges :-)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: FM radio søges :-)
    Sendt: 13-Oktober-2020 kl. 08:55
Ja, den er god nok - jeg mangler en god fm radio til mine forældre på 60+

De hører kun en kanal, tænder og slukker på stikkontakten 

Så absolut intet fancy her

Det skal være FM da kanalen kun sender på FM (og via stream, men det bliver vel noget rod hvis radioen skal genstartes?)

Nogen umiddelbare gode bud på noget der kan opfylde disse krav?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2020 kl. 09:42
Kan anbefale denne model, som har god fyldig lyd. Sælges billigt da den ikke har DAB+ og derfor kun kan anvendes på FM. Jeg er ikke sælger, men har en tilsvarende model stående.

Redigeret af Munch - 13-Oktober-2020 kl. 09:44
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2020 kl. 11:16
Jeg vil anbefale en Tivoli FM/AM radio. Her er en til 100kr. Og den model har jeg selv haft. Jeg synes der er god lyd i den.


Tivoli hedder også Henry Kloss.


Redigeret af Brixen - 13-Oktober-2020 kl. 11:18
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu