recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FM sender i Nüvi 760
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFM sender i Nüvi 760

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Emne: FM sender i Nüvi 760
    Sendt: 16-Juli-2009 kl. 10:32

Hej

Jeg oplever et problem med FM senderen i min Nüvi 760, og vil lige høre om der er andre der oplever samme, eller har en løsning på det.

Jeg bruger ofte den trådløse mobil telefon funktion i Nüvi'en hvor jeg sætter den til at sende lyd ud over anlæget i bilen. På anlæget har jeg kodet en kanal til den frekvens som Nüvien sender på og det virker også fint, der kommer både tale og kørsels vejledninger ud igennem bilens anlæg.

MEN, når jeg har haft Nüvien slukket, uanset om jeg slukket på knappen eller jeg tager den ud af holderen og trykker sluk. Så næsten gang jeg tænder den sender den ikke noget lyd ud. Hverken gennem indbyggede højtalere eller FM-senderen. Hvis jeg går ind  under lyd opsætning står alt som det skal, til FM-sender og den rigtige frekvens.

Hvis jeg trykker mute on/off eller FM-sender on/off så virker det igen. Men det skal jeg gøre hver gang den har været slukket

Nogen der har et fix til dette eller oplever det samme?

 

M.V.H.

THMhome


Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu