|
FM Sender |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rockfalldk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2011 kl. 00:17 |
Hej.
Kan man (og må man!!!) sætte en lille FM sender op i sit eget hus. Nu tænker jeg ikke på en FM sender der kan række 5 - 10 meter og er til ens Iphone til ens HIFI. Men sådan en sender der kan række små 200 meter? Hvis man må så kunne jeg godt tænke mig at se hvor det står? For jeg har søgt og søgt men har ikke fundet konkret bevis for at man må sætte sådan en sender op. Jeg ved godt at det nok ikke er så godt at sætte en op der kan række 3 KM Men det er bare et tanke eksperiment. :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan kunne du dog få den ide, at man må det, for det må man da bestemt ikke. Det er blevet brugt i forbindelse med festivaller, men absolut ikke uden tilladelse fra de rette instanser.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Jeg har da en FM-sender der sættes i bunden af en ipod og måske også en iPhone g som så sender lyden til en forudvalgt FM-station på recieveren i ens anløg. Jeg har brugt den i bilen,menn bruger den ikke mere, så den kan købes billigt. Det er en Apple...
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den slags er også fuldt lovlige, da de kun rækker få meter, og ikke kan forstyrre på andet udstyr.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Lige præcist ;-)
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
IT og telestyrelsen er nok dem som du skal hive fat i. Det er vist sendeeffekt og ikke afstand du skal Google efter. Her er måske en i samme situation som dig. http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/165594
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvad skal du bruge den til?
Man kan jo streame lyd og billede.
|
|
![]() |
|
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
Jeg har brugt den i bilen,menn bruger den ikke mere, så den kan købes billigt.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |