recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Focal aria 936
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Focal aria 936

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan Larsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2021
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Focal aria 936
    Sendt: 30-Marts-2021 kl. 19:59
har noget et godt bud på en forstærker  til at drive mine 936'er. I øjeblikket spiller jeg med en Emotiva, men vil gerne opgradere

Redigeret af Allan Larsen - 30-Marts-2021 kl. 20:00
Allan Larsen
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2021 kl. 10:50
Audiolab 6000A, Cambridge audio CXA 61, Rega brío R
Til top
Gofiland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gofiland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2021 kl. 17:00
Det kommer meget an på budgettet for forstærkeren. Dine højttalere er relativt letdrevne, men klart have gavn af en god forstærker. 

Enig med Gasolin i det forstærkere han nævner, der er vi i 6000,- klassen. Det er der man begynder at få noget godt.

Jeg vil dog mene, at du skal mindst en klasse op for at yde dine fine højttalere retfærdighed. Naim skulle have lækker kontrol og dynamik, så det kunne være et bud. Ellers kunne Hegel også være en fin fin mulighed. Yamaha laver også nogle fine modeller, ligesom Rotel også får ros. 


Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2021 kl. 22:44
Troede det var kompakt versionen, men kan se det er gulv modellen

Når de er så dyre som de er så kan man roligt gå op i noget rega elex-r, Audiolab 8300A,Cambridge audio cxa 81, måske noget densen, MARANTZ PM8006 eller en Denon PMA-1600NE som mange synes er god
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu