|
Focal Sib 5.1 Sorroundsæt NY PRIS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2015 kl. 19:07 |
Focal Sib 5.1 sorroundsæt (sort), Lækkert sorroundsæt købt ved hififreaks.
Utrolig lækkert sorroundsæt til små penge. Sættes består af: 4x Focal Sib højtalere 1x Focal Sib XL Center højtaler 1x Focal Sib Cub Subwoofer Nypris 4995,- Kvittering haves!
PRIS: 1300 ![]() Redigeret af amphibia - 29-December-2015 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
reras84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2011 Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken stand? Billeder? Alder? Hvor befinder det sig?
|
|
![]() |
|
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Fejler ingenting, altid passet på.
Det er købt hos HiFi-Freaks i forbindelse med jeg oprettede min bruger herinde. Så omkring 2010-2011. Kvitteringen har jeg dog umiddelbart fået smidt væk. Det står i Munkebo på fyn.
Det har stået i den samme stue altid, koblet til den samme forstærker. Har ikke været brugt til andet end film og lidt musik hist og her. Billeder kan jeg tage imorgen. Hvis du er interesseret? |
|
![]() |
|
Jeg er desværre nok nærmere 1300,- end 1700,- men så har du da et bud hvis du ikke får solgt :)
|
|
![]() |
|
Jeg har stor interesse på det i diverse grupper på Facebook. Plus, at det jo først lige er sat til salg i aften.
Jeg giver det lige et par dage, og så vender jeg tilbage til dig, hvis jeg ikke har fået bedre bud. Redigeret af amphibia - 26-December-2015 kl. 09:37 |
|
![]() |
|
Helt okay :)
|
|
![]() |
|
Jeg har for resten fundet kvitteringen. Det er fra Maj 2010,- og det kostede 4795,- :)
|
|
![]() |
|
Sættet er stadig til salg og nu med NY pris. 1500,- afhentet i Munkebo på fyn.
|
|
![]() |
|
Redigeret af amphibia - 28-December-2015 kl. 17:27 |
|
![]() |
|
Skal du til Jylland i nærmeste fremtid?
|
|
![]() |
|
Nej desværre reras.
|
|
![]() |
|
Stadig til salg!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |