|
Focal sib xl - hot or not?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2013 kl. 18:42 |
Er sådan et komplet sæt Focal sib xl med subwoofer stadig et godt sæt?
Tænker bare, der er jo sket RIGTIG meget på alle andre fronter de sidste 5-6 år... Kan se Hifi-freaks ikke længere forhandler Focal - de har istedet Boston sættene Har også et sæt KEF T205 i tankerne - men hvorhenne på skalaen lægger Focal sættet nu om dage? (Bruger Kef sættet til daglig brug til tv - men er ved at opgradere hjemmebiffen
![]() |
|
![]() |
|
Ellegaard74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2009 Sted: Dk Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, jeg gik fra KEF til Focal Sib og var/er ikke ovenud begejstret.
|
|
Mvh.
Lars Samsung PS50C7705 PS 3 320 GB Yamaha RX-A 820 Front: System Audio Saxo 30 Center: SA Saxo 10 AV Bag: SA Saxo 8 Sub: SA Saxo 10 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forstår ikke helt, har du KEF sættet i forvejen? Hvis ja, så synes jeg ikke Focal giver mening.
Ikke et ondt ord om Focal sættet iøvrigt, jeg synes det er rigtigt fint til prisen - tvivler bare på, at det skulle være væsentligt bedre, hvis overhovedet bedre end det du har.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |