recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Focal sib xl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Focal sib xl?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kfalken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfalken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2013 kl. 17:27
Er dit sæt med 3 sib xl som front og center?
Til top
HenningN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2013
Sted: Allerød
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2013 kl. 17:31
Ja, det er det..
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af kfalken kfalken skrev:

Sælgeren vil sælge til 5000.- hvad siger i til den pris for dette Focal setup? 2 år gammelt

Jeg kan varmt anbefale højttalersættet. Sib XL er rigtigt gode, subwooferen er ret god til musik og ok til film. De små Sib er ikke noget særligt, men i de fleste film skal de heller ikke levere andet end lidt effekter.

Jeg synes dog, at prisen er i den høje ende.

Jeg mener, at jeg fra ny betalte omkring 6000,- for 2x Sib, 3x Sib XL og 1x Cub 2. Sættet blev siden da nedsat yderligere.

I det sæt, du kigger på, er der så to ekstra Sib, men de er altså ikke så meget værd. Jeg mener, at de kunne købes løst for 700 og noget mindre, hvis de blev købt sammen med et sæt som mit.

Onkyoen har været solgt for 2500,- i Elgiganten.

Det giver en samlet nypris på under 10.000 plus værdien af kablerne.

Til top
kfalken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfalken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 05:56
Ok ja synes nu også at prisen er lidt i den høje ende, mår man tænker på at nyprisen var under 10k, men sælgeren på dba vil ikke længere med end de 5000. Og dem Henning n herinde fra har til salg er desværre i den "forkerte" farve...
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 21:43
Sættet er blevet solgt..tråden kan lukkes..

Med venlig hilsen

Henning Nielsen
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af HenningN HenningN skrev:

Sættet er blevet solgt..tråden kan lukkes..

Tråden skal vel først lukkes, hvis trådstarter får købt.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 09:46
Ja, det har du selvfølgelig ret i ..beklager, det var min fejl..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu