|
Focal sib XL-(T) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fh2126 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2014 kl. 20:56 |
Hej Alle
Jeg har lige erhvervet mig 3 nye højtalere til mit 5.1 surround:-) Jeg havde i forvejen købt et 5.1 sæt(sib) fra Focal så det var indlysende at, hvis dette skulle opgraderes var det med 3 stk XL til front og center. Købt for 1000,- stykket hos hifi freaks kunne det jo ikke blive bedre. Nu kommer spørgsmålet så: De højtalere jeg har modtaget er version T altså 100V modellen og det er jeg ikke stødt ind i før ved højtalere så er lidt på bar bund, kan disse overhovedet bruges til det jeg tænker? Der er 4 indstillingsmuligheder bagpå en af dem er 4ohm de andre er forbeholdt parallel installation af højtalerne? Min forstærker er en Yamaha RX-A810. Skal disse højtalere sendes retur eller?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |