|
fod eller stander til ps64d8005 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19668 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Væg?
Klaus
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6501 |
Der var en der spurgte hvorfor den ikke blev hængt op på vægge
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19668 |
Okay....
Sådan omkring skrøbelighed af vægge, så hænger mit Pioneer 5090 på en gipsvæg, uden problemer..... Klaus
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det har vi også i stuen og har absolut ingen problemer med det kan holde. Vi bruger plastikankre, der kan holde 80kg/stk i dobbelte gipsvægge. Mener det er 50kg/stk i enkeltlags. Mener det er monteret med 4 ankre og så en 10cm stålskrue i hver side ind i træstolpen bag væggen. Det falder sgu ikke ned fra den væg nogensinde.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvorfor bruger du ikke den medfølgende fod?
Redigeret af Mufti - 16-August-2019 kl. 04:36 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6501 |
Det mener du ikke seriøst - hvis jeg havde den - havde jeg selvfølgelig ikke spurgt om en fod eller stander ...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |