|
Fod til 55" Samsung UE55F8005STXXE |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2020 kl. 21:12 |
Hej
Nogen der ved hvor jeg finder en fod til et Samsung UE55F8005STXXE. Nogen der ligger inde med en de vil sælge?
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske har jeg en ny fod liggende til samme model bare 9005.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Det kunne da være møg fint hvis den passer.
|
|
![]() |
|
Hvornår er det du siger man kan komme og hente den?
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Jo, den er pakket ind og er ny.
Prøv lige at at se om BN96-35576c DJSK-Wk22 også passer til dit Tv. Det gør den nu nok. Send mig en PM hvis den gør
Redigeret af bentpetersson - 08-September-2020 kl. 19:20 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Beklager aner ikke hvad "BN96-35576c DJSK-Wk22" er, og om det passer på en
UE55F8005STXXE |
|
![]() |
|
Ok. Det er nok også for meget forlangt 😉 Det er varemærkekoden til Samsungs fod. Jeg tror at du bør sikre dig, at foden til 9005 modellen passer med din 8005.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
Start med et billede af foden. Er det denne?
|
|
![]() |
|
Tak. Munch.Jeg fandt også et billede der viste bagsiden.
Desværre er der ikke samme model.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Køb et generisk beslag/en generisk fod til et par hundrede kroner, så er den ged barberet.
|
|
![]() |
|
Kan du evt være behjælpelig med et link til sådan en? Mine googling evner på dette emne er åbenbart ikke særligt veludviklede.
|
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Her er et til 209 kr.:
Der findes mange forskellige, fx med tilt osv. komplett.dk har/har haft et pænt udvalg af bordbeslag/bordstativer/bordbeslag, eller hvad de forskellige finder på at kalde det... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |