|
Fod til tv ala B&O |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2015 kl. 13:08 |
Hejsa
Jeg ville gerne købe en fod til fladskærm, ala B&O fladskærme, hvor de både kan dreje på foden, men endnu vigtigere - kan stå på foden og stadig komme op i en pæn højde. Kender i nogen steder man kan købe sådan en fod til Samsung fladskærme? Hvis nogen har et godt bud på en fladskærm til op til 15.000 kr (gerne lavere) på 55-60" ? :-) (skal bruges til film og serier primært).
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg har en sådan, det er godt nok en bord model, men den, da den blev købt kunne også fås som en gulvmodel, det er også på begge muligt at påsætte en Soundbar, kan ikke huske hvad den hedder, den blev købt i Expert sammen med min Soundbar, prisen for standeren var omkring Kr. 6000. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |