|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Mange tak. Jeg fandt TV2 VM HD, men kan ikke finde Canal 9. Er det den der hedder "EventHD"? Det er den eneste HD kanal jeg kunne finde på 490. Måske jeg bare skal prøve igen på et andet tidspunkt, det hjælper nogen gange på scanningsresultaterne...
|
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Redigeret af joern.loenborg - 11-Maj-2010 kl. 20:54 |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Jeg kan sagtens finde Canal9 i mit udbud. Det er jo så fordi den antenneforening jeg hører under har valgt at de gerne vil betale det som kanalen koster. Problemet på det her forum er at folk tror at Stofa fungerer ligesom Yousee. Yousee er et kæmpefirrma der har en landsdækkende pakke som de selv styrer og sender ud til de forskellige områder de forsyner til. Stofa leverer sådan set bare et råt signal til de forskellige foreninger som de har aftaler med, og det er så op til de enkelte foreninger selv at sammensætte deres kanal udbud. Det der så desværre sker nogen gange i nogen foreninger er at folk ikke gider at dukke op til generalforsamlinger for at stemme på kanaler hvilket så betyder at program udbuddet bliver bestemt af en flok gamlinger der måske ikke lige gider Canal9 eller TV2Sport. Så det nytter ikke noget bare at sige at Stofa skal gøre et eller andet, det er stortset altid foreningerne der bestemmer alt med nye kanaler og fri digital osv. |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
filhat det er også fint nok, men så skulle der også valgfrihed om man vil ha stofa eller yousee. vil sku hellere ha yousee til samme pris som jeg giver nu og få flere kanaler mv. og jeg er aldrig blevet inviteret til en generalforsamling så det passer sku ikke. man skal være i bestyrelsen og det er dem som bestemmer. vil hellere ha om omsagde alle de skod antenneforeninger og selv vælger hvad man vil om det skal være yousee stofa viasat canal digital og det vil give mere konkurrence på markedet.
|
||
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
opsagde
|
||
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Hvoraf fremgår det at der er indgået en distributionsaftale mellem TV 2 og Stofa? Jeg kan intet finde derom og har derfor skrevet at der ikke er nogen aftale. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Jeg har lige checket igen med Transedit og jeg har ikke noget på 490 MHz, der hedder EventHD. Jeg har derimod C9VMHD, som også er det navn mit Sony-tv's automatiske opdatering har registreret den under. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Det samme her (Østerbro, København). Også jeg finder C9VMHD på 490 MHz. Jeg har slet ikke noget der hedder Event HD. (Event-kanalen, kanalplads 123, er til pay-per-view). |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Jeg fandt også ud af efter lidt kiggeri at det må være Canal9 HD. Det er ihvertfald samme prøvebillede som på TV2 VM HD.
Jeg ved ikke lige hvorfor den hed EventHD på min. Det program jeg bruger, gemmer scannede kanaler (de kan ikke slettes), og opdaterer så bare hvis man scanner igen. Måske kanalen som de nu bruger til Canal 9 HD tidligere har heddet Event HD, og mit program så bare ikke har opdateret navnet. Under alle omstændigheder fandt jeg kanalen.
|
||
![]() |
||
Viby Sjælland ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Om det ligefrem står nogen steder ved jeg ikke, men jeg ved at foreningerne er kontaktet direkte omkring aftalen. Og vi har en aftale i vores anlæg |
||
![]() |
||
WilliamP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Arh, hvis du er medlem af en forening, specifikt en antenneforening, så er der hvert år generalforsamling (eller hvad der nu står i foreningens vedtægter). Og som regel bliver alle medlemmer inviteret! Det kan godt være der ikke dukker en invitation i din postkasse, men så tjek foreningens hjemmeside, og læs deres vedtægter. Og det er som regel også bestyrelsen der bestemmer, men så må du jo stille op til bestyrelsen. Mht. valgfrihed, tja, der må du jo i grunden tage det op med din grundejerforening/boligforening da det jo er dem der i første omgang valgte at få STOFA/antenneforening der er i byen. Du vil hellere selv vælge hvad du vil have? Det vil jeg faktisk også selv, men du kan da selv vælge om du vil sætte en parabol op og se VIASAT eller CANAL DIGITAL eller BOXER for den sags skyld. |
||
![]() |
||
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Kan desværre meddele at alle os i Antenneforening Aarhus ikke for lov til at se VM i HD, da vi desværre er "kuppet af en oldingeliga"...
![]() Og det selvom de får kanalen til under 9 kr pr medlem.
Simpelthen så absurd en prioritering i mine øjne.
|
||
Har man sagt A må man også sige GF....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |