|
Folie på højttaler |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mx jelle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du nu kan gøre det på den måde, med et stykke, så synes jeg du skal prøve, så kan du få et pænt resultat, da du ikke får nogle synlige samlinger. Med højtalere som dine, ville jeg klart prøve det, de er oplagte til dette.
Kom gerne med opdatering her inde og med billeder, hvis du giver dig i kast med det.
![]() |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, jeg vil komme med en opdatering når/hvis jeg får taget mig sammen til det. jeg har nogle reolhøjttalere jeg kan øve mig på.
Er der nogen der kan foreslå et sted hvor man kan købe god folie? Redigeret af slumbert - 01-November-2015 kl. 13:10 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |