recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fona i betalingsstandsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fona i betalingsstandsning

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 16:25
@Radiomanden

Mona
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 16:29

Det var lige den.☺
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 19:27
Hvilke andre butikker sælger CD'er og DVD'er end Fona ?

- Stort set ingen!

Kvickly er stoppet eller i gang med det, Føtex skærer ned på hyldepladsen.

Jeg kommer altså til at savne en butik med plader, hvis Fona (specielt Fona2000) lukker!
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 09:09
Jeg har ikke handlet elektronik i FONA i mere end 7 år, så jeg kommer ikke til at savne dem. De byder ikke ind med noget der ikke findes bedre/billigere andre steder.

Hvad angår DVD/Musik er det lidt en anden sag - der er det lidt ærgerligt hvis en af de sidste fysiske butikker forsvinder.
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 17:29
Nogen der ved noget om et foranstående mega udsalg i FONA?
Det plejer at være en god måde at skaffe hurtige penge på.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 20:19
Bilka har et hav af BD'ere og DVD'ere. Men forstår godt det ikke nødvendigvis er sådan en man lige har i baghaven.
Det eneste jeg har brugt fona til i mange mange år er vindueskiggeri. Så ærligt talt kommer jeg ikke til at savne dem. Det er selvfølgelig sørgeligt når gamle navne forsvinder i det digitale ingenting, men den forretningsstrategi de har kørt er så årsagen til at de er kravlet under stregen. At man ikke har været i stand til forandring er helt og aldeles ledelsens egen skyld. Tegnene har været der i virkelig lang tid.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Bilka har et hav af BD'ere og DVD'ere. Men forstår godt det ikke nødvendigvis er sådan en man lige har i baghaven.
Det eneste jeg har brugt fona til i mange mange år er vindueskiggeri. Så ærligt talt kommer jeg ikke til at savne dem. Det er selvfølgelig sørgeligt når gamle navne forsvinder i det digitale ingenting, men den forretningsstrategi de har kørt er så årsagen til at de er kravlet under stregen. At man ikke har været i stand til forandring er helt og aldeles ledelsens egen skyld. Tegnene har været der i virkelig lang tid.

Ja, de kunne f.eks. godt have gjort noget mere ud af deres on-line salg. Men ellers ved jeg ikke hvad der skulle til, for at de kunne tjene penge. Den måde at drive forretning på er bare dyrt.
Jeg synes egentligt at de tit havde fornuftige priser på pc'er og tv m.m. - især hvis man fulgte med i deres annoncer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu