|
Fona i betalingsstandsning |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var lige den.☺ |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke andre butikker sælger CD'er og DVD'er end Fona ?
- Stort set ingen! Kvickly er stoppet eller i gang med det, Føtex skærer ned på hyldepladsen. Jeg kommer altså til at savne en butik med plader, hvis Fona (specielt Fona2000) lukker! |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke handlet elektronik i FONA i mere end 7 år, så jeg kommer ikke til at savne dem. De byder ikke ind med noget der ikke findes bedre/billigere andre steder.
Hvad angår DVD/Musik er det lidt en anden sag - der er det lidt ærgerligt hvis en af de sidste fysiske butikker forsvinder.
|
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der ved noget om et foranstående mega udsalg i FONA?
Det plejer at være en god måde at skaffe hurtige penge på. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bilka har et hav af BD'ere og DVD'ere. Men forstår godt det ikke nødvendigvis er sådan en man lige har i baghaven.
Det eneste jeg har brugt fona til i mange mange år er vindueskiggeri. Så ærligt talt kommer jeg ikke til at savne dem. Det er selvfølgelig sørgeligt når gamle navne forsvinder i det digitale ingenting, men den forretningsstrategi de har kørt er så årsagen til at de er kravlet under stregen. At man ikke har været i stand til forandring er helt og aldeles ledelsens egen skyld. Tegnene har været der i virkelig lang tid.
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, de kunne f.eks. godt have gjort noget mere ud af deres on-line salg. Men ellers ved jeg ikke hvad der skulle til, for at de kunne tjene penge. Den måde at drive forretning på er bare dyrt. Jeg synes egentligt at de tit havde fornuftige priser på pc'er og tv m.m. - især hvis man fulgte med i deres annoncer.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |