|
Fona - reklamationsret |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal prøve, at gøre et forsøg og undersøge de ting.
Men nu når Fona (frederiksberg centret) håndtere min sag, vil du så alligevel råde mig til at tage samme process med El-giganten eller hvordan? Vi har presset os ind hos Bech Brunn, og bedt dem om at have en samtale med Fona frederiksberg centret (som netop sagde at de ikke kan hjælpe mere og at pengene er tabt). De sagde, at de vil melde tilbage idag... Jeg vender tilbage, når jeg hører fra dem - og håber virkelig at vi ikke behøver at gøre yderligere. Tak igen alle sammen for jeres input!
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har god erfaring med at møde folk i tillid samt anmode om hjælp.
Sig fx til varehuschefen - og kun ham, idet du er nødt til at være oppe på dette ledelsesniveau- at du har behov for hjælp i en helt atypisk situation. Alene din henvendelse vil virke seriøs. Spørg hvad han selv ville gøre, hvis han havde samme problem. Da Elgiganten har overtaget garantiforpligtelserne kan han måske også få adgang til Fonas database eller måske bruge sit netværk. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay jeg prøver - tak .
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ud til at det har været tabt. Nok svært at bevise, at skaden har været der fra start, når tv'et ikke er afprøvet ved levering.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ud til på billede 2, at der er et hul i kassen, nederst omkring midten. Er det korrekt?
M.v.h. |
|
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Henrik
Det er korrekt. Vi havde ved handlen fået at vide at vi ikke skulle bekymre os om det.
|
|
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har rigtig GODE NYHEDER!
Bech Brunn har været i dialog med Fona Frederiksberg Centret. De beklager for deres behandling af sagen, og vil gerne give pengene tilbage. Derudover vil de give en undskyldning for brug af grov talemåde med mig. Jeres inputs har været værdifulde, i at med at vi bedre har kunne argumentere for vores sag. Tusindet tak til jer og Recordere.dk - super sej hjemmeside, som jeg nu skal bruge til at finde ud af hvilket fjernsyn vi skal købe. :)
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fantastisk og tillykke. Jeg tror, at jeg måske blev ligeså glad som du. 😀
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Bent
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Iøvrigt støder jeg ved nykøb af og til på indpakning, der er beskadiget og hvor ekspedienten som regel meddeler, at det intet betyder.
Kræv altid en indpakning, der er ubeskadiget,idet beskadiget indpakning - ligesom i omtalte tilfælde, kan være vejen til en masse besvær. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
En god slutning på en rigtig træls situation, som kunne ha været dyre lærepenge
|
|
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Bent: Yep - naturligvis vil jeg være mere opmærksom på det i fremtiden.
@Kampus: du var lidt øv over, at jeg ikke havde åbnet pakken til at starte med. Det var af personlige årsager, som var at min kæreste og jeg var ved at gå fra hinanden - så vi overvejede at sælge det videre 'upakket'. Der kan jo ske, så mange ting der gør at man ikke får tjekket det og egentlig bare går ud fra at man køber noget der ikke er i stykker. Lige så vel at når jeg køber noget kød i supermarkedet forventer jeg at det er spiseligt. Det handler i princippet om at købe i god tro. Det er selvfølgelig ikke Fona's problem hvad der sker i mit private liv, men jeg handlede i GOD TRO, hvorfor det var et chok for mig at modtage en besked om at mine penge er gået tabt for noget jeg selv ikke har lavet. Det er mit første køb af dyrt elektronik - og selvfølgelig vil jeg fremover ALTID være kritisk. Jeg håber bare ikke, at jeg også skal til at tjekke kødet før jeg stejer det, det vil være trist! NOK bøøvl med Fona, og aldrig mere!! Tusinde tak igen for alle jeres inputs. Redigeret af NG16 - 15-Juli-2016 kl. 15:09 |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |