|
For dyrt ikke at købe nyt TV |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror sgu nok at Thomas er rigeligt straffet........ Klaus |
|
![]() |
|
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Lige i det her regnstykke glemmer man at inkludere energi som bliver brugt til produktion og transport af produktet. Hvis man inkludere det energi som bliver brugt produktionen så kan det næste ikke betale sig at udskifte et fjernsyn med mindre den gå i stykker, når man kigger på sagen med miljø briller på. ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12433 |
Den debat har vi allerede brugt en lille bitte smule energi på tidligere i tråden...
|
|
![]() |
|
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Eller udgift til aircondition/ventilation.
![]() |
|
![]() |
|
Naiera@
Det kan jeg læse, jeg havde ikke læst hele tråden, så jeg var nok lidt for hurtigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |