|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||
Thomas N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 09-December-2009 kl. 13:03 |
||||||||||||||
Som overskriften siger det er jeg løbet tør for HDMI indgange, mit Tv ( panasonic px70 ) har jo kun to indgange og min forstærker, der er af en ældre model har slet ingen. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg købe en ny forstærker, den gamle fejler jo ikke noget, lige bortset fra det med HDMI indgangene selvfølgelig. Eller skal jeg købe en HDMI switch, det er jo det billigste, men jeg er ikke meget for det med at man så skal skifte mellem hvilken HDMI indgang man bruger med endnu en fjernbetjening. Hvad ville i gøre? |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||||||||||
Derfor er der jo også Automatiske Switche.
Redigeret af Radiomanden - 09-December-2009 kl. 13:11 |
|||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Thomas N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
||||||||||||||
Okay, det var jeg slet ikke klar over
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10580 |
![]() |
||||||||||||||
Desuden kan du bruge en universal remote, hvis du har en sådan, til at skifte indgang med. Det vil jo nok være nødvendigt med manuelt skift, hvis flere kilder er tændt samtidig.
Flemming
|
|||||||||||||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |