recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - For få HDMI indgange
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFor få HDMI indgange

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Emne: For få HDMI indgange
    Sendt: 09-December-2009 kl. 13:03

Som overskriften siger det er jeg løbet tør for HDMI indgange, mit Tv ( panasonic px70 ) har jo kun to indgange og min forstærker,  der er af en ældre model har slet ingen.

Hvad skal jeg gøre?

Skal jeg købe en ny forstærker, den gamle fejler jo ikke noget, lige bortset fra det med HDMI indgangene selvfølgelig.

Eller skal jeg købe  en HDMI switch, det er jo det billigste, men jeg er ikke meget for det med at man så skal skifte mellem hvilken HDMI indgang man bruger med endnu en fjernbetjening.Confused

Hvad ville i gøre?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 13:10

Derfor er der jo også Automatiske Switche.

Lindy Kompakt 3-vejs HDMI 1.3 Switch/omskifterboks inkl. fjerbetjening og IR øje

Lindy Kompakt 3-vejs HDMI 1.3 Switch/omskifterboks inkl. fjerbetjening og IR øje -

Læs mere om prisgarantien ved at klikke her.
Lindy elektronisk 3-port HDMI 1.3 switch:
Den nyeste HDMI switch fra Lindy, der ikke bare er certificeret til HDMI 1.3, men også er elektronisk, dvs. den skifter selv til den aktive port. Der medfølger fjernbetjening og IR øje, såfremt den stadig kan fjerbetjenes selv om omskifteren er ge... Se alle detaljer her 

Vejl. pris: 449,00 DKK
Pris: 379,00 DKK
Varen er på lager i Sønderborg, dag-til-dag levering!

Redigeret af Radiomanden - 09-December-2009 kl. 13:11
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thomas N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Denmark
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 13:22
Okay, det var jeg slet ikke klar overEmbarrassed
Tak for det.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10580
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 13:30
Desuden kan du bruge en universal remote, hvis du har en sådan, til at skifte indgang med. Det vil jo nok være nødvendigt med manuelt skift, hvis flere kilder er tændt samtidig.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu