recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - For høj lyd i mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFor høj lyd i mediecenter

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2009 kl. 23:43
Og når jeg lige læser tråden igennem igen, så er det ikke sandsynligt med S/PDIF, da det lyder til at du kan justere højtalerne individuelt. Men jeg har aldrig haft fingre i et system med indbyggede forstærkere, så jeg har absolut ingen styr på hvad der kan justeres i SW
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Bcool Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Februar-2007
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2009 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Jeg er sikker på du har været i alle kroge, der er ikke mere der kan justeres.

Et long shot, du har ikke højtalere med indbyggede forstærkere?

Et andet long shot, kan det være således at det internt er forbundet med S/PDIF, og det du sidder og skruer på er analogt?

Nu kan jeg ikke lige huske hvad du bruger (DVB-T-S eller C). Hvis det er DVB-T kan jeg godt låne dig et Hauppauge 1300 tuner kort så du kan prøve med det, men jeg tror ikke det er TV tuner kortet

Ellers ville jeg nu kontakte leverandøren

http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=EUROP E&Country=DK&Language=ENG&cat=HCS&prod=HKTS% 2011/230&sType=C og http://www.harmankardon.com/specifications.aspx?Region=EUROP E&Country=DK&Language=ENG&cat=HCS&ser=&p rod=HKTS%2011/230&sType=C står der en masse info hvis det kan hjælpe.

Jeg kan i software i SoundMAX skrue op og ned for den enkelte højtaler, og hele systemet samlet. Tror ikke der er forstærker i hver højtaler, men har som sagt ikke rigtig nogen ide omkring det. Alle højtaler og bass går direkte ind i mediecenteret, og er ikke forbundet på nogen måde inden da.

Til top
Bcool Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Februar-2007
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2009 kl. 10:25

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Og når jeg lige læser tråden igennem igen, så er det ikke sandsynligt med S/PDIF, da det lyder til at du kan justere højtalerne individuelt. Men jeg har aldrig haft fingre i et system med indbyggede forstærkere, så jeg har absolut ingen styr på hvad der kan justeres i SW

Jeps, kan styre den enkelte højtaler igennem mediecenteret i SoundMAX eller hele systemets lyd.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu