|
For kort højttaler-kabel |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Do'H.... FAIL!
Forkert tråd... måske jeg bare skulle nøjes med én fane? Redigeret af Hessi - 01-Marts-2012 kl. 00:25 |
|
'DLG'
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes oss at det er lidt interessant, at der ikk er nogen der vil stille op til test, selvom der findes bunkevis af tråde herinde, om folk der kan høre både det ene og andet.
Men hvis de hører så godt som de snakker ... Jeg gad ihvertfald godt om der blev stablet en ordentlig test på benene. Sandheden må vel ligge et sted melem 'Coathangers' og flere tusinde kr. kabler.
|
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gerne prøve.... i må gerne lave blindtest på mig (hvis i misforstår fortjener i slag! )...
Jeg siger bare jeg kun kan høre forskel på om det er sølv-kabler eller kobberkabler, hvis alt andet er lige, og det er oven i købet begrænset til Van Den Hul CS-122 Hybrid og TaraLabs RSC Prime 1000.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |