|
For tidlige undertekster på optagelser (DVB-T) |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
||
Er der nogen med antennesignal, der ikke har problemet med for tidlige DVB-undertekster ved afspilning af optagelser?
Hvis du ikke har problemet, så vil jeg gerne vide, hvilken box eller software du bruger (W7MC, DVBViewer etc), og hvilken sender, som du modtager fra. Det handler om at kunne dokumentere problemets omfang over for DR/Boxer/Teracom. Redigeret af miri - 09-Februar-2012 kl. 12:18 |
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Det er højst sandsynligt et problem hos DR.
Problemet er konstateret på MC, HUMAX, SAGEM og FAVAL. TV2 som også bruger DVB tekster har ingen problemer.
|
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
||
Måske skyldes det DR's indførelse af 'Nordig PVR' ??
|
|||
![]() |
|||
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
||
Det har været der i ove et år (Hvad jeg har bemærket) Så det kan ikke have noget at gøre med 'Nordig PVR'
|
|||
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
||
'Nordig PVR' er indført for nyligt på MUX 1 og 2 - jvnf:
men dermed ikke sagt at det er det som er årsagen til problemet.
|
|||
![]() |
|||
||
![]() Kan du uddybe?
Hvornår har du registreret det første gang?
På hvilke(n) kanal(er)?
Hvilken sendemast?
Og med hvilket optageudstyr?
|
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
||
Min tråd hos Team MediaPortal med samme issue. Tråden er startet i oktober, men jeg brugte først et par uger eller sårn på at prøve at finde mit software-problem. Som så sikkert ikke er et software-problem alligevel :(
Så september passer fint med mig. Jeg har dog også problemet på optaget materiale. http://forum.team-mediaportal.com/bugreports-74/dvb-subtitles-shown-too-early-hangs-long-101573/ Redigeret af pilehave - 09-Februar-2012 kl. 14:22 |
|||
![]() |
|||
||
Tak pilehave!
Et af indlæggene i din tråd stadfæster problemet til et tidspunkt mellem 10. og 12. september (do we have a 9/11 issue?), men "asboe" melder i samme tråd, at han ikke har problemet mere. Det er derfor vigtigt, at vi har meldinger om, hvilken sender man modtager signaler fra, da der kan være tale om et regionalt problem.
Jeg modtager i øvrigt fra Gladsaxe.
Edit: Pilehave - bemærk at tråden alene fokuserer på for tidlige undertekster ved afspilning af optagelser eller fra timeshift-buffer - ved direkte visning af udsendelse er der ikke problemer med asynkrone undertekster! Redigeret af miri - 09-Februar-2012 kl. 14:55 |
|||
miri
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |