recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - For tidlige undertekster på optagelser (DVB-T)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

For tidlige undertekster på optagelser (DVB-T)

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 19:25
Næste gang der kommer noget med tekster tjekker jeg.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 18:18
Ja, underteksterne på optagelser og fra buffer kører også her - så håber jeg bare, at det fortsætter denne gang...
miri
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 08:55
Her ser det også ud til at virke.

Håber det fortsætter.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 09:12
.... og nej, DR2 har fortsat (fredag) for tidlige undertekster Cry - jeg troede at, når DR HD funkede, så var alt på plads, men .....Dead
Må tjekke alle DR-kanaler!
miri
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 10:07
Hej det er ikke kun på dr at problemet er.. det er også på canal + first osv.. jeg snakkede igår med sagemcom og de arbejdede på sagen men man ku slå netværks overvågning fra og evt forsinke lyden . men så passer munden jo ikke  lolWink  Aldrig i mit liv har jeg haft så mange problemer som med boxer.. det tog dem halvanden måned at løse problemet med optagelse af sort skærm.. det blev løst 7 januar ca.. ja og nu fortsætter festen  flot. men det der ville være en stor fordel var at supporten evt var i danmark  men de sidder skam i østrig  ! så er det jo ok svært at følge med i problemerne i dk
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Hej det er ikke kun på dr at problemet er.. det er også på canal + first osv.. jeg snakkede igår med sagemcom og de arbejdede på sagen men man ku slå netværks overvågning fra og evt forsinke lyden . men så passer munden jo ikke  lolWink  Aldrig i mit liv har jeg haft så mange problemer som med boxer.. det tog dem halvanden måned at løse problemet med optagelse af sort skærm.. det blev løst 7 januar ca.. ja og nu fortsætter festen  flot. men det der ville være en stor fordel var at supporten evt var i danmark  men de sidder skam i østrig  ! så er det jo ok svært at følge med i problemerne i dk
- er det kun ved optagelse eller afspilning fra buffer?
- er det kun bokse fra Sagem, der har dette problem?
miri
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

.... og nej, DR2 har fortsat (fredag) for tidlige undertekster Cry - jeg troede at, når DR HD funkede, så var alt på plads, men .....Dead
Må tjekke alle DR-kanaler!

Er DR1 ok?
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 17:15
Hej jeg har bla oplevet det på dr 1 og tv 2 også.. også live tv hvor man selv vælger udertekster... men nogle hjælper det at pause en optagelse og starte igen... jeg mener også humax har det samme problem..

Mvh michael
Til top
Migger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Lemming
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Migger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 20:31
Har lige lavet en lille hurtig test med timeshift på min HUMAX bxr HD+, der er inegn problemer i dag heller.

Jeg har oplevet problemet så det er ikke kun Sagem.

Der har været forlydener om at problemet opstår ved live når de retter det på Rec/Timeshift (???)
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 22:10
Jeg har oplevet undertekster, som kom på skærmen fortidigt i forhold til lyden på DR2 tidligere i aften med filmen Mytteriet på Caine. Ligeledes slog jeg TTV undertekster til på Bonderøven bagefter, og de havde samme problem. Jeg modtager fra Tommerup senderen og har en Sagem boks. 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 11:59
Er der stadig nogle der stadig oplever problemer?

Redigeret af Mufti - 20-Februar-2012 kl. 11:59
Til top
Migger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Lemming
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Migger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 17:23
Jeg har ikke oplevet det på DR's kanaler det sidste stykke tid..

Men på animal planet har der været forsinkede undertekster i dag på timeshift. Der er ikke noget lige nu.

Er der nogen der ved hvem der står for de andre (ikke DR) kanalers tekstning?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu