|
For tidlige undertekster på optagelser (DVB-T) |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næste gang der kommer noget med tekster tjekker jeg.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Ja, underteksterne på optagelser og fra buffer kører også her - så håber jeg bare, at det fortsætter denne gang...
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Her ser det også ud til at virke.
Håber det fortsætter.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
.... og nej, DR2 har fortsat (fredag) for tidlige undertekster
![]() ![]() Må tjekke alle DR-kanaler!
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Hej det er ikke kun på dr at problemet er.. det er også på canal + first osv.. jeg snakkede igår med sagemcom og de arbejdede på sagen men man ku slå netværks overvågning fra og evt forsinke lyden . men så passer munden jo ikke lol
![]() |
|
![]() |
|
- er det kun ved optagelse eller afspilning fra buffer?
- er det kun bokse fra Sagem, der har dette problem?
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Er DR1 ok?
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Hej jeg har bla oplevet det på dr 1 og tv 2 også.. også live tv hvor man selv vælger udertekster... men nogle hjælper det at pause en optagelse og starte igen... jeg mener også humax har det samme problem..
Mvh michael
|
|
![]() |
|
Migger ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Lemming Status: Offline Point: 26 |
Har lige lavet en lille hurtig test med timeshift på min HUMAX bxr HD+, der er inegn problemer i dag heller.
Jeg har oplevet problemet så det er ikke kun Sagem. Der har været forlydener om at problemet opstår ved live når de retter det på Rec/Timeshift (???)
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Jeg har oplevet undertekster, som kom på skærmen fortidigt i forhold til lyden på DR2 tidligere i aften med filmen Mytteriet på Caine. Ligeledes slog jeg TTV undertekster til på Bonderøven bagefter, og de havde samme problem. Jeg modtager fra Tommerup senderen og har en Sagem boks.
|
|
![]() |
|
Er der stadig nogle der stadig oplever problemer?
Redigeret af Mufti - 20-Februar-2012 kl. 11:59 |
|
![]() |
|
Migger ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Lemming Status: Offline Point: 26 |
Jeg har ikke oplevet det på DR's kanaler det sidste stykke tid..
Men på animal planet har der været forsinkede undertekster i dag på timeshift. Der er ikke noget lige nu. Er der nogen der ved hvem der står for de andre (ikke DR) kanalers tekstning?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |