recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - For tyndt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFor tyndt!

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 18:10
Ser ikke det store problem i at sende samme film 2 gange
på én aften. Så kan de fleste nå at se filmen. Og nej,
det er ikke alle der har båndoptager/recorder derhjemme.

Deres egne "hjemmelavede" programmer irriterer mig 10
gange mere: Anna Pihl (magen til amatør-agtigt lort skal
man lede længe efter), Den Store Klassefest (kendte
medieludere der ikke får nok TV-tid skal havde det sjovt
for åben skærm), Klamphuggerne (useriøs journalistik,
der kun er ude på at få "følelser" frem i seeren, men
ikke engang formår at gøre dét ordentligt), osv.

Jeg så hellere at de brugte pengene fra ovenstående bæ,
til at købe ordentlige film, serier og den omdiskuterede
landskamp.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 19:38
Jeg fortsætter lige: Go'morgen TV er blevet en omgang pause-tv mellem reklamerne, og ham den nye halvfede vært snakker som om han har en varm kartoffel i munden. AllStars er til at brække sig over, de synger dårligt. Og nu har de i bedste sendetid genudsendt "Så det synger" i et halvt år.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 19:40

Ja, TV her i landet er ikke hvad det har været.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 19:51
Og lige meget hvilken TV2-kanal der kikkes på, så genudsender de "Venner" for 117. gang..... GAAAAB! Så er den altså heller ikke sjovere.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 22:40

Jeg er meget enig i de sidste fire kommentarer.

Og jeg er også mega træt af dårlige 80' 90' film de ofte sender i bedste sendetid.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 23:17
Ja og så fik vi lige en gang Mission Impossible i forkert format. Sad sgu og blev helt rundtosset af de zoomede og rystede billeder. Godt man ikke har et 60"
Til top
Zero-X Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-December-2008
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 01:58
ja vi får flere og flere danske kanaler, men indholdets kvalitet er dalende. desværre

kvantitet frem for kvalitet. man må bare håbe udviklingen vender igen.

Sony KDL-40W4500

Onkyo 808

B&W DM684

Sony PS3 80 GB
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 12:22

Film i flimmerkassen er generalt dårligt. Man skal så absolut ikke sidde og vente på en god film hverken lørdag eller søndag aften, fordi det er som oftes alligevel noget lort.

Jeg er også utroligt træt af alle de musik/talent programmer der findes, hvorfor skal vi se den ene flok unødvendigt ligegyldige musikalske "talenter" stå og skrige på åben skærm efter den anden? Gah..

Jeg er faktisk utroligt træt af følgende:

PARADISE PIS (hotel)

Robinson Ekspeditionen (endnu værre når de blander det med Paradise..)

Latterlige danske serier som Anna Pihl, 2900 Happines og andre ligegyldige kvinde programmer.

Beverly Hills - den slår virkelige alle rekorder..

Talent/musik programmer.

Udseendelser (gælder både danske og udenlandske) hvori der altid er en fed ko der skal begynde og tude - Luxus fælden anyone?! Der er ALTID en der skal tude, og det gælder så mange andre programmer.

Dårlige danske film.

Amerikanske serier:

De utallige mange krimiserier der kører. Jeg kan slet ikke tælle dem mere, og de er specielt dårlige eftersom størstedelen af dem, oftes sikkert ikke kunne gøres i virkeligheden.

Hospitalserierne burde virkelig bare høre op, med undtagen af House men uden ham er serien heller ikke det værd, faktisk er det kun ham der er underholdende, resten af serien virker ligegyldig.

De platte amerikanske komedie serier, nogen af dem er dog gode nok (kongen af queens og venner)

Ja ganske enkelt er jeg utroligt træt af størstedelen af det der bliver sendt i tv'et. Meget af det er enten noget der er blevet sendt før, eller bare en kopi/forvrænging af et andet program.

Jeg ser derfor heller ikke alt for tit tv, skal jeg glo film bliver det tit noget fra blockbuster eller en tur i biografen.

Og nej, jeg nærer ingen forhåbninger om at det nogensinde vil blive anderledes.

Nu kom jeg vidst også af med dagens aggressioner

Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Film i flimmerkassen er generalt dårligt. Man skal så absolut ikke sidde og vente på en god film hverken lørdag eller søndag aften, fordi det er som oftes alligevel noget lort.

Jeg er også utroligt træt af alle de musik/talent programmer der findes, hvorfor skal vi se den ene flok unødvendigt ligegyldige musikalske "talenter" stå og skrige på åben skærm efter den anden? Gah..

Jeg er faktisk utroligt træt af følgende:

PARADISE PIS (hotel)

Robinson Ekspeditionen (endnu værre når de blander det med Paradise..)

Latterlige danske serier som Anna Pihl, 2900 Happines og andre ligegyldige kvinde programmer.

Beverly Hills - den slår virkelige alle rekorder..

Talent/musik programmer.

Udseendelser (gælder både danske og udenlandske) hvori der altid er en fed ko der skal begynde og tude - Luxus fælden anyone?! Der er ALTID en der skal tude, og det gælder så mange andre programmer.

Dårlige danske film.

Amerikanske serier:

De utallige mange krimiserier der kører. Jeg kan slet ikke tælle dem mere, og de er specielt dårlige eftersom størstedelen af dem, oftes sikkert ikke kunne gøres i virkeligheden.

Hospitalserierne burde virkelig bare høre op, med undtagen af House men uden ham er serien heller ikke det værd, faktisk er det kun ham der er underholdende, resten af serien virker ligegyldig.

De platte amerikanske komedie serier, nogen af dem er dog gode nok (kongen af queens og venner)

Ja ganske enkelt er jeg utroligt træt af størstedelen af det der bliver sendt i tv'et. Meget af det er enten noget der er blevet sendt før, eller bare en kopi/forvrænging af et andet program.

Jeg ser derfor heller ikke alt for tit tv, skal jeg glo film bliver det tit noget fra blockbuster eller en tur i biografen.

Og nej, jeg nærer ingen forhåbninger om at det nogensinde vil blive anderledes.

Nu kom jeg vidst også af med dagens aggressioner

Så fik du da luft,men ret har du.

Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 13:03
Der var mange gode film i 80´erne - men okay de fylder meget for tiden.
Klamhuggerne er indimellem ok - det er godt at de værste klamhugger får sagen at føle.
Med hensyn til 90210, så husker jeg en spørger på TV2s tekst-tv, som var irriteret over den evindelige genudsendelse på TV2 - han fik det svar, at der jo stadig er mange som efterspørger den serie og så mente TV2 at de var nødt til at sende igen. - Tja ... og nu sender de så også en ny udgave af den.
- Men seerne skal have det, de vil have ... tja.

Redigeret af T-teknik - 25-Maj-2009 kl. 13:04
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 13:14
Jamen hvilke seere er det egentlig de sender for? Jeg tror efterhånden reklamestyringen har taget overhånd, selvom de bedyrede at det aldrig ville ske ved introduktionen i 88
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 13:18
Ja og TV2 overtog for nogle år siden trenden fra flere udenlandske tv-kanaler med voiceover og streamers, som i nogen grad også er blevet en del af DRs kanaler

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu