recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbedrer placering på Google
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbedrer placering på Google

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forbedrer placering på Google
    Sendt: 27-December-2019 kl. 19:31
Hej
Jeg har en simpel webshop som ikke er højt placeret i google.
Den har efterhånden været online i ca 3 år.
Jeg vil blive glad hvis der er en venlig sjæl der kan komme med forslag til forbedring.
I må fjerne link hvis det er ulovligt https://g-run.dk/ 
Mvh
Svsommer
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 19:52
Den ser lidt gammeldags ud.
Hvorfor er der ikke et billede så man kan se hvad en g-run scooter er.

Der er kun nær billeder af den.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 19:55
Det var jo noget man kunne betale for, men det er ikke længere lovligt. Der har Magrethe Westager og hendes kommision lukket for.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Den ser lidt gammeldags ud.
Hvorfor er der ikke et billede så man kan se hvad en g-run scooter er.

Der er kun nær billeder af den.
Hvad har det med plasering i Google at gøre? 
Mvh
Svsommer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Hej
Jeg har en simpel webshop som ikke er højt placeret i google.
Den har efterhånden været online i ca 3 år.


Hvad sælger din hjemmeside?
Hvem linker til den?
Er du aktiv på facebook og instagram?

https://www.skab-kunder.dk/da/how-to-rank-fast-and-high-on-google/
https://da.simplesite.com/go/cms/howitworks/searchengine

Hvad der ikke hjælper på din ranking, vil være at få læst korrektur på siden.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Hej
Jeg har en simpel webshop som ikke er højt placeret i google.
Den har efterhånden været online i ca 3 år.


Hvad sælger din hjemmeside?
Hvem linker til den?
Er du aktiv på facebook og instagram?


Hvad der ikke hjælper på din ranking, vil være at få læst korrektur på siden.


Klaus
Hej klaus
Jeg sælger reservedele til el kabinescooter
Jeg ranger ok ved reservedele til kabinescooter men ikke så godt på ordet kabinescooter, og det er det jeg gerne vil have højere op på listen. 
Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 21:12
@svsommer - hvis du skal have "forbedret" din position på google's søgemaskine, skal du enten sætte dig ind i SEO (search engine optimization) eller betale dig fra det. - Vær opmærksom på at hvis du betaler dig fra det, så skal du nok ikke vælge de billigste. Grunden er ret enkel, de billigste laver "lyssky" optimering, som gør man risikerer helt at blive smidt af Google, men radiomanden aner ikke meget, han har kun hørt om SEO i form af de billige bureauer der lover dig guld og grønne skove, men det er rent faktisk en videnskab. Noget af det første man kan gøre er at lave en hjemmeside som rent faktisk "giver mening" altså at siderne er navngivet i koden, at links er "læsbare" så de også giver mening for en udenforstående etc. Jeg kan så se du faktisk har en wordpress løsning med et woocommerce modul bygget ind og du har også forsøgt at sætte noget SEO op gennem et andet modul. Men det sker ikke lige natten over. Den "bedste" måde at få en højere placering er at der linkes til din side fra sites hvor der er stor trafik (som fx recordere - så med dit eget link har du faktisk allerede forbedret din placering, også selvom det er at piggybagge på recordere's omdømme og at du nok i virkeligheden burde betale en krone for den gratis reklame! ;-))

Men som Lahan skriver - den ligner et eller andet fra begyndelsen af internettet. Du burde nok have valgt en af de 1000vis af templates der ligger gratis derude til siden i stedet for at have fået lavet det her.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 21:39
En pro SEO koster fra 2500kr pr mdr, det er langt over hvad jeg vil give.
Jeg er igang med et nyt tema men helt gratis er de ikke, 
Jeg er åben for forslag til et ny templates
Mvh
Svsommer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Den "bedste" måde at få en højere placering er at der linkes til din side fra sites hvor der er stor trafik (som fx recordere - så med dit eget link har du faktisk allerede forbedret din placering, også selvom det er at piggybagge på recordere's omdømme og at du nok i virkeligheden burde betale en krone for den gratis reklame! ;-))


Det kender jeg ikke nogen  der kunne finde på - eller noget :-)


Klaus
(hvis to links herunder er skrevet mange gange, mange steder)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 21:58
Nej  - Men Klaus du er jo også temmelig aktiv her ikke? :) så mon ikke det giver "mening" at se gennem fingre med det? - men generelt hvis man var en "pernitten" adm, så kunne man jo sagtens finde på at fjerne den slags.

@svsommer - har du prøvet at google "free woocommerce templates"? - det kunne give nogle ideer.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Hej
Jeg har en simpel webshop som ikke er højt placeret i google.
Den har efterhånden været online i ca 3 år.


Hvad sælger din hjemmeside?
Hvem linker til den?
Er du aktiv på facebook og instagram?


Hvad der ikke hjælper på din ranking, vil være at få læst korrektur på siden.


Klaus
Klaus du skriver ----> Hvad der ikke hjælper på din ranking, vil være at få læst korrektur på siden.
Mener du at det ikke vil hjælpe?

Mvh
Svsommer
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 08:38
Jeg ønsker en meget simpel site som er nem at oversku, jeg mener og tror ikke det har noget med hvor højt siden ranker på google men ja en lækker side gør at mange blive og skal lige se hvad det er fornoget.
Mvh
Svsommer
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu