recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbedrer placering på Google
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbedrer placering på Google

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Klaus du skriver ----> Hvad der ikke hjælper på din ranking, vil være at få læst korrektur på siden.
Mener du at det ikke vil hjælpe?

Nej, google er (så vidt jeg ved) ligeglad med stavefejl. Det er mere dine kunder der falder over sådan noget.
Men det er svært at læse korrektur på noget man selv har skrevet, det ved jeg godt.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Klaus du skriver ----> Hvad der ikke hjælper på din ranking, vil være at få læst korrektur på siden.
Mener du at det ikke vil hjælpe?

Nej, google er (så vidt jeg ved) ligeglad med stavefejl. Det er mere dine kunder der falder over sådan noget.
Men det er svært at læse korrektur på noget man selv har skrevet, det ved jeg godt.


Klaus
Det kunne godt være jeg skulle prøve at finde en tekst forfatte 
Mvh
Svsommer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 09:27
Hjemmeside er svært, men korrektur på tekst kan man stort set altid få en eller anden til at læse. På “min” modelbane er der en der altid spotter fejl, så ham udnytter jeg....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Jeg ønsker en meget simpel site som er nem at oversku, jeg mener og tror ikke det har noget med hvor højt siden ranker på google men ja en lækker side gør at mange blive og skal lige se hvad det er fornoget.

Jeg synes din side er ok, men sørg for at der er billeder på alt det du sælger og gerne flere.

Hvis det du sælger er dyrt er der sikkert også behov for et par ekstra billeder.

Sørg altid for at billede og tekst passer sammen, jeg mister altid interessen for en butik når jeg søger efter noget specifikt med feks model nr osv og der så vises et forkert billede(Får jeg så leveret noget forkert)

Tag altid billeder med en hvid baggrund og helst den samme(hvis muligt)

Jeg tror bestemt ikke du behøver nogen fancy hjemmeside.

Hvis jeg skulle købe sådan en “fætter”, så vil jeg absolut mene at din hjemmeside er ok med et par småjusteringer.



Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2019 kl. 15:10
find en SEO guide - der var en der linkede til et par stykker, som sikkert kan bruges. 

Dine optimeringer er enten af teknisk karakter, der gør det lettere for Google at overskue siden, eller content, som relaterer sig til dine kunder og det du sælger. F.eks How-to guides, anmeldelser, nyheder mv. 
Content bruges til at få folk ind på siden, og kan med fordel bruges på Insta, Facebook mv.
Din content kan yderligere bruges til at få links, som igen kan booste din SEO rank. 

Start med den tekniske del først, og vær sikker på at du har alle de basale ting på plads. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu