|
forbedring af mit netværk? (Stofa) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2014 kl. 16:42 |
hej
Internet leverandør er stofa, hastighed 40/5. Det trådløse netværk er deaktiveret i stofa routeren, og så er der sat en netgear wnr834v2 i LAN porten, til at levere det trådløse net i huset. Jeg har et sæt powerline adaptere + en WD Nas, som begge er sat i stofa routeren, med kabel. Det fungerer - men kunne det være bedre? Vil det give mere mening (stabilitet / hastighed) at sætte powerline + nas i Netgear routeren, fremfor stofa routeren? Og endelig - burde jeg skifte min netgear router ud, med en gigabit router? hvad med routerfunktionen i kabelmodem - skal det slåes fra? - mine powerline adaptere giver net til zaptorboks + boxee boks. |
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |