|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Architect ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 11-December-2007 kl. 22:59 |
Hej recordere.dk
Nu er jeg ved at have funder ud af hvad jeg vil købe til den nye lejlighed af udstyr - jeg har lavet denne tråd for at få kommentarer til forbedringer og tilføjelser som vil gøre min opsætning endnu bedre og for at være helt sikker på jeg forbinder alt rigtigt. På forhånd tak for hjælpen. TV: Pioneer PDP-4280XA Media center: PS3 Receiver: DENON AVR-2308 surround receiver Højtaler: 2x Dali Ikon 7 Min plan er følgende: Forbinde PS3 HDMI til TV'et Forbinde PS3 Optical out til Receiver Forbinde Wii RCA til Receiver Forbinde Receiver til TV med HDMI Forbinde TV til Receiver med RCA Cabel Self forbinde de to dali højtalere til receiveren, kan det her betale sig at bruge højtaler ledning som koster omkring de 80kr meteren? (skal jo kun bruge 4 meter) TV 2 til soveværelset: Kan jeg tilsutte et tv mere til ps3'eren? så jeg kan se de film jeg har på ps3'en fra soveværelset? (det har HDMI) Redigeret af Architect - 11-December-2007 kl. 23:06 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Tjaeh...
Det er jo gennemført og smukt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Architect ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Jeg har højtalere til sorround - men fra et billigt sæt (1k) så regner med over tid at udskifte det =) Hvad med det andet fjernsyn - kan jeg tilslutte det til ps3'eren også? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg ved det faktisk ikke... Jeg er til X-box... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Hvorfor kører du ikke PS3 via hdmi til recieveren ? Så kan du køre komponent til tv2, eller gøre det modsat, komponent til denon og hdmi til tv2. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
Vil kvaliteten være ligeså god til TV'et når jeg kører igennem receiveren først? der står på hifiklubbens hjemmeside den kører i 10bit imens "bedre" receiverer kører i 12bit - har dette nogen indflydelse? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |