|
Forbind sub til receiver med sub out |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jacob Poulsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2017 kl. 14:15 |
Hej
Jeg har fået en Argon Bass8, den har to indgange (rød og hvid), min reciever har en sub udgang (lfe out) Jeg vil gerne bruge crosoverfilteret på recieveren, ikke det på suben. Kan jeg nøjes med at sætte et sub kabel i endten rød eller hvid, eller skal jeg have en splitter? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal ikke bruge en splitter. Den samler alligevel de 2 signaler til 1. ![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Sørg for at bruge et godt skærmet kabel. Så undgår du brum.
Der findes splitter kabler, som er designet netop til formålet. https://www.av-cables.dk/subwoofer-y-kabel/inakustik-premium-y-subwoofer-kabel-2-m.html Dette er bare ment som eksempel. |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Jeg ville også bruge et splitter kabel, om ikke andet så for at terminere begge indgange så en åben indgang ikke opsamler brum.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |