|
Forbinde automatisk til chromecast audio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2016 kl. 10:57 |
Har fået mig en Chromecast audio til mit anlæg. Jeg bruger google music til min pladesamling og spotify til alt udover.
Det kører super godt - jeg er meget tilfreds med mit setup, men savner en funktion der gør at ikke skal forbinde til min chromecast audio hver gang jeg skal høre musik. Altså hvor afspilning fra google musical og spotify per default er sat til chromecast audio. Nogen der kender et trick ? Redigeret af mlm - 14-Marts-2016 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen bud?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kunne forestille mig at det kræver en App funktion der automatisk husker at der skal forbindes til en bestemt enhed. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Ja, det skal være appen der husker at den var på Chromecast og så automatisk koble på igen.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det strider lidt imod princippet med, at man caster noget. Så jeg tror ikke helt det er muligt.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Måske en app som Tasker kan klare det, men den kræver root for at have fuld funktionalitet.
Den giver nemlig mulighed for at få telefonen til at reagere automatisk på forskellige ting. Som fx aktivere bestemte ting, når du får forbindelse til dit Wi-Fi. Så måske den kan gå ind også sige, at dine kompatible apps skal afspille gennem CC af sig selv? Ellers kan man altid foreslå funktioner til dem, hvis ikke den findes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |