recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbinde macbook pro til panasonic v10 med dp-hdmi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForbinde macbook pro til panasonic v10 med dp-hdmi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
largo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Forbinde macbook pro til panasonic v10 med dp-hdmi
    Sendt: 02-Februar-2011 kl. 15:18
Hejsa

Når jeg forbinder min macbook pro med mit panasonic går opløsningen ned på 680. Jeg kan ikke finde ud af hvor henne jeg kan ændre disse opløsninger. På macbooken kan jeg ikke vælge mellem forskellige opløsninger. DP-hdmi stikket er med lyd. Dette kan jeg hellere ikke få til at virke.
Er der nogen der har en løsning til dette? Jeg kan godt få billedet op, men som sagt kun i 680.

Largo
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 16:35
Jeg har aldrig hørt om en opløsning der hedder noget med 680, så den kan jeg ikke hjælpe med.

Mht. til lyden via DisplayPort/HDMI så er det kun macbook fra 2010 som kan dette, og vist nok (men hæng mig ikke 100% op på det, ikke 13") - Derudover er det langtfra alle adapterne som virker med lyd, jeg har tilmed haft en som ikke virkede med lyd, selvom det stod på indpakningen at det burde virke.
Til top
largo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 18:16
Det er også en ny 15 tommer fra sidste halvdel af 2010.... Men det er ikke en adapter jeg bruger. Det er en kabel der går over i en hdmi stik købt fra AV-cables
Til top
CyberHouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 19:10
Lyden skal du indstille inde i indstillinger under lyd.

Jeg kan sætte min macbook pro 13" fra 2009 til 1080p@24hz på min pioneer lx-5090h.

Tilslut din skærm til dp- åbn skærm indstillinger - tryk saml vinduer - indstildet bagved liggende vindue(Tvét) seperat.

Håber det kan hjælpe
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
Til top
largo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 21:21
her er et screenbillede af hvad jeg ser:



Redigeret af largo - 02-Februar-2011 kl. 21:28
Til top
largo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 16:26
Jeg har så rodet rundt med i det en stykke tid og det driller desværre stadig. 
Jeg har nu fundet ud af at fjernsynet opfatter hdmi indgangen som en vga source. Er det nogen muligheder for at ændre dette? Jeg tror også det er derfor at jeg ikke kan få lyd igennem, men er dog ikke sikker på dette....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu