|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
C_Ellegaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 22-April-2008 kl. 21:55 |
Hej alle,
Jeg har nu i en rum tid siddet og bakset med at prøve uden held at få min computer til at tale med min Playstation 3. Efter hvad jeg har kunnet finde ud af på nettet skulle det være rimelig enkelt: 1. Åbn WMP og tillad deling af mediefiler. 2. Søg efter medieserverer på PS3. 3. Så kører det! Der er bare ikke tilnærmelsesvist hul igennem, og jeg undrer mig over, om jeg har overset noget helt elementært. Spillemaskinen viser sig ikke under mulige delingselementer i Media Player, og Playstation'en registrerer ikke det fjerneste når jeg søger. Er der nogen der kan hjælpe mig? |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Prøv at køre services.msc fra din start->kør.
Er Windows Media Player Network Sharing Service startet? |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Soccermom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Afhængig af router og om du bruger vista eller xp, kan det godt være lidt bøvlet at få til at fungere godt.
I stedet for at bruge en masse energi på at troubleshoot'e på WMP vil jeg hellere anbefale: http://tversity.com/home Følg denne guide for den mest stabile opsætning. http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=75081 Tversity fungerer langt bedre og mere stabilt end WMP filesharing. God fornøjelse. |
|
![]() |
|
Razor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Se om denne guide lykkes for dig, den hjalp i hvertfald mig.
http://www.ps3-hacks.com/forums/about1973.html |
|
![]() |
|
C_Ellegaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Yep. Jeg vil lige nævne - hvis det gør nogen forskel - at jeg bruger Windows Vista. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er simpelthen utroligt! Nu har jeg også prøvet i TVersity - sat det op som tutorial'en foreskriver, men PS3en finder hverken mediaserveren eller min computer i det hele taget. Jeg tror jeg gør noget forkert. Maskinen fortæller mig, at jeg skal gå til [Indstilling] - [Netværksindstillinger] og tjekke indstillingerne der.
Under Indstilling til Internetforbindelse registrerer Playstation'en en masse routere rundt omkring, men ikke min laptop, selv om jeg efter bedste evne har prøvet at starte et netværk gennem "Set up a wireless router or access point". Kan det være her hunden ligger begravet? Undskyld min forvirring - jeg betragter mig selv som relativt erfaren computerbruger, men jeg har altså endnu ikke haft fornøjelsen af at rode rundt med trådløse netværk eller netværk i det hele taget, så der er vist en del jeg har til gode at lære. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Disable din windows firewall, så virker det næsten med garanti. Det virkede i hvert fald her. UPDATE: Læste lige, at du også havde problemer med din netværksopsætning, så det skal du selvfølgelig have til at virke først. Redigeret af Sandal - 23-April-2008 kl. 20:58 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Et godt tip til at finde ud af om de kan se hinanden på netværket, det er at pinge fra PC til PS3. Hvis du ved hvad ip PS3'en har, så skriv i command promt
ping IP så burde du kunne se om den finder hinanden. Hvis den siger handlingen fik timeout, så er der noget galt, højst sandsynligt på PS3. Hvis den kan pinge så er der hul igennem, og så burde det media sharing virke. |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hvilken Router har du ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |