|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
56wilson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 17-Juli-2007 kl. 02:19 |
Har et Sony kdl40w2000 lcd tv. Når jeg forbinder tv'et med min bærbar computer bruger jeg et vga stik. Men det overfører jo ikke lyd. Hvilket kabel skal man bruge for at køre lyden over tv'et?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Et standard minijack til phono kabel Altså minijack ud af lydkortet (den grønne udgang) på din bærbare - og 2 phono ind i phonoindgangene på din fladskærm http://av-connection.dk/?SPage=Jack-Phono-RCA_Kabler
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
ET sp: Behøves der egentlig TVkort i computeren for det?
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10608 |
![]() |
Nej, et TV-kort er til modtagelse. Denne tråd angår gengivelse. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
56wilson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Tak for svarene. Hvis man nu vil køre lyden fra computeren over ens forstærker i stedet, kan man så bruge aux udgangen på forstærkeren?
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Jow AUX indgangen bør det virke fint i! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |