|
Forbindelse mellem PC13 og LX85 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronnie_Nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2013 kl. 00:03 |
Jeg tror at det kan lade sig gøre, men vil gerne være sikker. Til mit 5.0 setup mangler jeg et sub (dali mentor setup) der skal trækkes af en Pioneer LX-85. Jeg påtænker at købe en brugt SVS PC13-Ultra (BASH version), men jeg kan være i tvivl om den kan sluttes direkte til recieveren. Jeg er ret ny til hifi anlæg :) På PC13 er der ifølge de specs jeg kan finde: "Connections: Line-level, RCA and XLR" men jeg ved ikke om det er forbindelser Pioneer LX-85 kan forbinde til, selv om jeg tror det. Vil bare være ærgeligt at købe den og så ikke kunne forbinde den. Nogen der ved om det kan ske uden problemer? MVH Ronnie |
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en forstærker der potentielt kan trække et 11.2 setup så du kan rolig købe den subwoofer og tilslutte den med et RCA kabel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |