recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forbindelse til popcorn hour via NFS systemet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

forbindelse til popcorn hour via NFS systemet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: forbindelse til popcorn hour via NFS systemet
    Sendt: 21-Juli-2012 kl. 23:47
Hej, I må undskylde hvis jeg virker lidt dum her, men jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg kan få adgang til min popcorn hour c-200 via nfs systemet. Jeg fandt en guide på youtube http://www.youtube.com/watch?v=HwS7_7BQ4bc 

og har fulgt den. 

Jeg har et share bibliotek på min popcorn maskine der hedder

//192.168.0.15:opt:sybhttpd:localhost.drives:SATA_DISK

Hvad skal jeg gøre for at få adgang til min popcornmaskine fra min computer? Det er en macbook air jeg har, men det gør vel ikke den store forskel. Jeg vil gerne benytte nfs til at streame film på min mac, da jeg har hørt at det system er hurtigere end samba (hvilket jeg godt kan få til at virke)

Det hele foregår trådløst, og jeg (tror) jeg har fået lavet en fast ip til min popcorn maskine på netværket. 

Er det fordi man skal installere et program på computeren for at det virker?

Redigeret af hunter123 - 21-Juli-2012 kl. 23:50
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 12:53
Supporterer en MAC NFS på samme måde som den supporterer SMB?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu