recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbindelse til Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbindelse til Sonos

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madzendk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Taastrup. Danma
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madzendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forbindelse til Sonos
    Sendt: 31-Maj-2012 kl. 12:59
Jeg har prøvet at komplet min bærbare computer med Windows 7 op til Sonos men den kan ikke finde den.

Min bærbare af mærket Acer og med win 7, jeg bruger den indbyggede firewall og avait free som virus program, alle dele er komplet op på mit interne netværk (Yousee ) de nødvendige porte er åbne.

Der er intet problem med min stationære computer som kommunikerer fint med sonos, ligesom vores Ipad og iphones også virker fint uden problemer.

Jeg har prøvet at:

Resette router
Slå firewall og virus fra på den bærbare

Men lige lidt hjælper det, jeg kommer så langt som til det sted lige efter der hvor jeg skal trykke på min play5 (to knapper) og på min bridge, så står den bare og så søger for så til sidst at fortælle mig at den ikke kan finde noget sonos.

Hvad kan der være galt ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu