|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morelli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 05-Maj-2007 kl. 11:46 |
Har et Philips 32pf9830, Sony rdr 720 hdd optager og en Nintendo Wii Tvet har kun een Componentindgang, men både optager og wii har component udgange. Hvad kan jeg gøre. Jeg vil gerne have den bedste tilslutning. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du har to muligheder: 1. Køb en component switch Jeg ville nok vælge den sidste, da der ikke er ret stor forskel mellem component og et scart RGB signal. Men husk at købe kvalitetskabler. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Jeg er enig med Sandal i valg mulighed 2. Men jeg kan nu ikke lade vær, dette er den frække løsning. http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=1399&sub=170 &page=1 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |