recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbindelses problemer med Samsung Smart Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbindelses problemer med Samsung Smart Hub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennyNissen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyNissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forbindelses problemer med Samsung Smart Hub
    Sendt: 01-April-2012 kl. 17:23
Hej derude!

Jeg har for nyligt købt mig et Samsung Smart TV. Og med det følger det lige så smarte Smart Hub.

For at kunne streame programmer fra eksempelvis Viaplay, kunne se film osv. uden at skulle afbrydes hvert halve minut, fordi den loader, har jeg købt en Netgear WNDR4000 router for at kunne booste mit signal.

Problemet er nu, at jeg ikke helt synes jeg får noget ud af det.

Når jeg prøver at tilslutte min forbindelse til TV'et, er signalet meget lavt, og hvis det lykkes mig at kunne holde en nogenlunde forbindelse, kan jeg starte et program, se det, og pludselig blive logget af SmartHub, fordi den har tabt forbindelsen igen.

Hvad gør jeg galt? Alle andre devices i huset kører fint på forbindelsen, det er kun mit Samsung TV der brokker sig.
Hvad skal jeg gøre?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu