|
Forbindelses problemer med Samsung Smart Hub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KennyNissen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2012 kl. 17:23 |
Hej derude!
Jeg har for nyligt købt mig et Samsung Smart TV. Og med det følger det lige så smarte Smart Hub. For at kunne streame programmer fra eksempelvis Viaplay, kunne se film osv. uden at skulle afbrydes hvert halve minut, fordi den loader, har jeg købt en Netgear WNDR4000 router for at kunne booste mit signal. Problemet er nu, at jeg ikke helt synes jeg får noget ud af det. Når jeg prøver at tilslutte min forbindelse til TV'et, er signalet meget lavt, og hvis det lykkes mig at kunne holde en nogenlunde forbindelse, kan jeg starte et program, se det, og pludselig blive logget af SmartHub, fordi den har tabt forbindelsen igen. Hvad gør jeg galt? Alle andre devices i huset kører fint på forbindelsen, det er kun mit Samsung TV der brokker sig. Hvad skal jeg gøre?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |