recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbrugeroplysning: Sony TVårgang 2015. Review&nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbrugeroplysning: Sony TVårgang 2015. Review&nu

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forbrugeroplysning: Sony TVårgang 2015. Review&nu
    Sendt: 10-Juli-2016 kl. 14:12
Gennem hele 2015 kunne man opleve såkaldte eksperters anbefalinger af køb af Sony TVs, samtidig med softwaren blev noget af det mest internationalt kritiserede på grund af softwareproblemer og muligvis mere.

Skylden blev ofte givet styreprogrammet Android. Om Sonys egen software har spillet uheldigt med, er sværere at overskue.

En SonyTVbruger skrev: 
Det er det første tv jeg har oplevet så smart at det ikke er tv.

En anden skrev om fx X850C: 
Tv´et fryser, tv´et vil ikke slukke, men står så med sort skærm og lyd i 10 minutter og så kører det automatisk en HÅRD reset, og skal så starte hele platformen op.. 
Tv´et vil ikke skifte kanaler, det vil ikke registrere knappe tryk.

En tredje skrev: 
Jeg har et Sony 65X8507C og **** det sux , ad h.... til.
Det er langsomt ved kanal skift og ind og ud af tv guiden .
Det fryser jævnligt, og eneste løsning er at tage strømmen fra.
Jeg har også et par gange været ud for at billede forsvinder fra den kanal jeg ser , lyd er der stadig , så skifter jeg op eller ned og så tilbage og billede er der igen.
Det var som om at det hjalp ved sidste update , i et stykke tid , men nu er det tilbage i samme gænge.
Det er 3 Sony tv jeg har i min tid , men tror så det er sidste gang , jeg hader det tv.
.........

Og så tænd og slukproblemerne.

Jo, der er desværre skrevet meget om de mange problemer, og det endda af Sonys egne brugere, hvilket gør citaterne troværdige. Læs selv videre nedennævnte link.

Ovennævnte er et minireview på Sony TV årgang 2015.

Modellerne sælges stadig og måske idag mere fra bruger til ny bruger. Derfor vil det være retfærdigt at kigge lidt på, hvor langt Sony er nået med updatering for at løse problemerne, efter at modellerne nu har været halvandet år på markedet. 

Var der kun tale om softwarefejl? 
Havde Android hele skylden osv?

Her på flatpanels.dk findes også en række brugere af Sonys årgang 2015 TVapparater. Besvarelsen af spørgsmålene henvender sig derfor til jer brugere - de ægte eksperter, der oprigtigt tør og vil fortælle sandheden. Alle andre kan jo kun mene eller gætte.

Spørgsmål til brugerne:
Er samtlige problemer på Sony TV årgang 2015 endelig løst eller eksisterer, der stadig ting, der skaber problemer?

Hold venligst Sony TV årgang 2016 udenfor diskussionen i denne tråd.

http://forum.recordere.dk/returnering-af-tv_topic143349_page1.html

Redigeret af bentpetersson - 10-Juli-2016 kl. 14:13
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu