Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
TBC1
Guld medlem
Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1995
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 15:14 |
Holy crap. Man skal immervæk høre meget shit før ørene falder af Kommentaren om at det ligesom at forlange at alle skal gå i sort tøj, fordi man syntes farver er generende, sidder er lige i klædeskabet! Sådan en debat minder mig om belastende og neurotisk udfordrede mennesker, f.eks. en person der engang kom gående hen til mig, fra en helt anden boligblok end min egen, og opponerede imod at jeg grillede på tærrenet uden foran min egen boligblok, fordi røgen kunne ramme hans vinduer ovre i blokken hvor han boede over 50 meter væk fra min grill, hvilket han syntes var generende. Altså helt ærligt, hvor små bør og kan sko egentligt blive? Jeg er og over krav om snærende sko og over alle slags krav om konformitet
Redigeret af TBC1 - 29-Februar-2012 kl. 17:54
|
|
DrageMester
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 15:47 |
Der er mange måder at lave irriterende indlæg på, f.eks. ved brug af samtlige af forummets officielle animerede smiley'er, men sålænge folk ikke har avatarer eller signaturer, der med vilje er skabt til at genere andre, så synes jeg at det er at skyde helt over målet at lave forbud mod animerede avatarer. <-- Animeret avatar!
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Jonas_h
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4446
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 15:58 |
Jeg finder det langt mere generende, når folk går amok med smileys i et indlæg (TBC1's indlæg tror jeg faktisk ikke ville kunne gøres mere irriterende. Kan heller ikke helt bedømme om det er en joke eller om det er ment seriøst?). En anden gene er folk som mener det er meget flot at skrive alle sine indlæg med fed grøn skrift, som lige skal være lidt større end standardskrifttypen.
Animerede avatars er da heller ikke ligefrem behagelige, men det er ikke noge tder kan sætte mit pis så meget i kog som hos trådstarteren.
Men folk må da gøre som de vil herinde. Jeg har bare svært ved at tage indlæg seriøst, hvor folk har valgt at gå amok med en masse ligegyldige ting.
|
|
bruger udmeldt 23
--
Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 16:23 |
Jeg vil nu mene, at TBC1's indlæg med oveflod af smileys, kun var for sjov - normalt plejer denne bruger jo ikke at overdrive! Den grønne skriftfarve, som en anden bruger anvender duer altså ikke, når der ikke skrives med fed Når han bruger alm. skriftstørrelse, og så ALLIGEVEL grøn farve, så går det galt.
|
|
Tanaburs
Super bruger
Oprettet: 18-November-2008
Point: 445
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 16:47 |
Jeg synes det er fedt at folk er forskellige og har forskellig stil sålænge man opfører sig ordentligt.
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem
Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 16:56 |
Jonas_h skrev:
Jeg finder det langt mere generende, når folk går amok med smileys i et indlæg (TBC1's indlæg tror jeg faktisk ikke ville kunne gøres mere irriterende. Kan heller ikke helt bedømme om det er en joke eller om det er ment seriøst?). En anden gene er folk som mener det er meget flot at skrive alle sine indlæg med fed grøn skrift, som lige skal være lidt større end standardskrifttypen.
Animerede avatars er da heller ikke ligefrem behagelige, men det er ikke noge tder kan sætte mit pis så meget i kog som hos trådstarteren.
Men folk må da gøre som de vil herinde. Jeg har bare svært ved at tage indlæg seriøst, hvor folk har valgt at gå amok med en masse ligegyldige ting. |
Tror nu det er en joke..
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem
Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 16:56 |
Er selv pænt ligeglad hvilke avatars folk har. :)
|
|
gearløs
Bruger
Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Point: 111
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 18:46 |
...
Det er ret enkelt - forummet forbyder animerede avatar's - færdig slut prut.
Og så er bare op til administrator at følge egne regler og opfordring og se at få slettet de irriterende elementer.
|
|
gearløs
Bruger
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 18:50 |
DrageMester skrev:
Der er mange måder at lave irriterende indlæg på, f.eks. ved brug af samtlige af forummets officielle animerede smiley'er, men sålænge folk ikke har avatarer eller signaturer, der med vilje er skabt til at genere andre, så synes jeg at det er at skyde helt over målet at lave forbud mod animerede avatarer.
<-- Animeret avatar!
|
Jeg synes ikke at din animation er noget man kan gå op i. Den er jo minimalistisk. Men desværre er kan man jo ikke have regler uden at også at håndhæve dem.
|
|
gearløs
Bruger
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 18:59 |
TBC1 skrev:
Holy crap. Man skal immervæk høre meget shit før ørene falder af Kommentaren om at det ligesom at forlange at alle skal gå i sort tøj, fordi man syntes farver er generende, sidder er lige i klædeskabet! Sådan en debat minder mig om belastende og neurotisk udfordrede mennesker, f.eks. en person der engang kom gående hen til mig, fra en helt anden boligblok end min egen, og opponerede imod at jeg grillede på tærrenet uden foran min egen boligblok, fordi røgen kunne ramme hans vinduer ovre i blokken hvor han boede over 50 meter væk fra min grill, hvilket han syntes var generende. Altså helt ærligt, hvor små bør og kan sko egentligt blive? Jeg er og over krav om snærende sko og over alle slags krav om konformitet
|
Din grill-os er fuld af giftig kulilte (CO) + hørm af brændt olie, og sådan en røg kan sagtens lægge sig hen af boligfacade og kravle ind af åbne vinduer. Det er respektløst at sende sådan en hørm ind i folks stuer. Har du for øvrigt ikke læst om, hvor meget gift man får ind i kredsløbet når man spiser grill. Det er også farligt at ryge... Og når du taler on at være neurotisk, så er det vel ikke mere neurotisk at fylde op et svar op ikoner for at provokere...
|
|
siccio
Super bruger
Oprettet: 21-Februar-2009
Point: 348
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 19:00 |
Er der ikke noget østtyskland over det med at forbyde alting? stasi forum. Nej alvorligt talt kan jeg godt forstå noget af snakken, men den med at forbyde folks udstyr, eller link til tråd om udstyr, ville være dumt da folk tit spørger til en forbedring, og man så derved hurtigt kan danne overblik over hvor man ligger, både udstyr og prismæssigt iforvejen. Det er ihvertfald min holdning.
|
|
db89
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
|
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 19:02 |
gearløs skrev:
...
Det er ret enkelt - forummet forbyder animerede avatar's - færdig slut prut.
Og så er bare op til administrator at følge egne regler og opfordring og se at få slettet de irriterende elementer.
|
Hvor står der at animerede avatars ikke er tilladt? som en anden bruger skrev så står der kun i reglerne at man ikke må have animationer i sin SIGNATUR. Læs selv det relevante uddrag af reglerne: Brugernavn, avatar og signatur Det er ikke tilladt, at benytte et brugernavn, en avatar eller signatur, der kan opfattes stødende, diskriminerende eller krænkende.
Det er tilladt at benytte grafik og/eller billeder i signaturer, men disse må maksimalt have en størrelse på 580 x 60 pixel (brede x højde) og skal holdes i neutrale farver og må ikke indeholde animationer. Hvis en signatur ikke overholder disse retningslinjer eller signaturen findes forstyrrede for debatten, forbeholder recordere.dk sig ret til at fjerne grafik og/eller billeder fra signaturer.
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|