recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbyd animere ikoner (avatars)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForbyd animere ikoner (avatars)

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 19:56
det er da fint der står noget med grøn skrift. Så ved jeg at jeg ikke skal læse indlæggetSmile
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 21:48
Ps.
 Glemte at sige, at jeg syntes også det er belastende med de avatarer der bevæger sig.Hug
    carsten
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Oprindeligt skrevet af gearløs gearløs skrev:

...

Det er ret enkelt - forummet forbyder animerede avatar's - færdig slut prut.

Og så er bare op til administrator at følge egne regler og opfordring og se at få slettet de irriterende elementer.

Hvor står der at animerede avatars ikke er tilladt? som en anden bruger skrev så står der kun i reglerne at man ikke må have animationer i sin SIGNATUR. Læs selv det relevante uddrag af reglerne:

Brugernavn, avatar og signatur

Det er ikke tilladt, at benytte et brugernavn, en avatar eller signatur, der kan opfattes stødende, diskriminerende eller krænkende.

Det er tilladt at benytte grafik og/eller billeder i signaturer, men disse må maksimalt have en størrelse på 580 x 60 pixel (brede x højde) og skal holdes i neutrale farver og må ikke indeholde animationer. Hvis en signatur ikke overholder disse retningslinjer eller signaturen findes forstyrrede for debatten, forbeholder recordere.dk sig ret til at fjerne grafik og/eller billeder fra signaturer.

Hvis det nu gælder for signaturer - som åbenbart ikke er  avatar's - fordi det virker forstyrrende - tror du så ikke nok, at det også gælder avatar's. Eller er de undtaget fordi de hedder noget andet.  Clap

Redigeret af gearløs - 29-Februar-2012 kl. 22:34
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 23:50

Har du for øvrigt ikke læst om, hvor meget gift man får ind i kredsløbet når man spiser grill. Det er også farligt at ryge...

Pas på at leve livet - man dør jo af det..

Redigeret af Steve Jones - 29-Februar-2012 kl. 23:51
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 00:39
Det er muligt at blokere animerede avatarer i ens browser, så hvad er problemet?
Venlig hilsen
KB
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 01:10
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Det er muligt at blokere animerede avatarer i ens browser, så hvad er problemet?

Det er også muligt at vende ryggen til når nogen kører over for rødt (lidt søgt eks).

Det lovliggør da stadig ikke, at nogen lægger animerede avatar's ind - vel  Clap

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Pas på at leve livet - man dør jo af det..

Netop LOL
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 10:54

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Det er også muligt at vende ryggen til når nogen kører over for rødt (lidt søgt eks).

Det lovliggør da stadig ikke, at nogen lægger animerede avatar's ind - vel  Clap

Men når man nu kan vælge flere animerede avatarer i indstillinger her på Recordere, kan man vel ikke klandre dem, der gør dét.

Venlig hilsen
KB
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 11:37
Jeg er ligeglad med animerede avatars, det generer mig mere når folk laver de der signaturer på 10-15 linier så der opstår en scrollbar i selve signaturen. Når jeg så sidder og scroller ned gennem indlæggene med hjulet på musen bliver scrollningen pludselig "fanget" af en lang signatur så jeg skal scrolle ekstra for at komme ned til næste indlæg i rækken.

Jeg synes det er helt fint at folk beskriver deres udstyr, men behøver det absolut være en linie pr. apparat? Jeg synes det ville være fint med max. 4 linier i en signatur, så må folk skrive lidt mere per linie hvis de har meget udstyr - det sparer på mængden af linier man skal scrolle forbi for at komme videre til næste indlæg i rækken.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 11:49
Korrekt strandvasker, de prof. der har meget udstyr har selvfølgelig et link til deres indlæg med deres opsæt.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 12:47
Jeg har tilladt mig at rydde op i tråden. Denne tråd handler om animerede avartars. Har man andet man ønsker at diskutere, så skriv det i en relevant tråd. Smile
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg har tilladt mig at rydde op i tråden. Denne tråd handler om animerede avartars. Har man andet man ønsker at diskutere, så skriv det i en relevant tråd. Smile

Tja Hummelmose- der er ikke sådan når man rammer et ømtåeligt emne. Så ka der være tendens til at folk ryger i totterne.. Dead

Men altså - Læste en artikel i Politiken om en kedeligt tendens til en mere rå tone dvs. både verbalt, men også på de elektroniske medier.

Tidligere var det lettere at have en "dårlig dag", da man havde/holdt sig til de etablerede omgangsformer... altså, man sagde "De" selv om man var pissesur.. (og idag siger nogen f...dig).

Men desværre er jeg bange for, en del af den tone kommet for at blive...

Ved elektroniske medier - som her - sidder folk og kommunikerer med nogen de egentligt ikke kender - det er fremmedgørende og kan tilskynde til at fyre nogle ting af...
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu