recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbyd animere ikoner (avatars)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForbyd animere ikoner (avatars)

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af gearløs gearløs skrev:

Det er også farligt at ryge...

Postulat! - Det kan også være farligt for helbredet, at lade sig gå på over ligegyldige ting.

Forskellen i det her er smag og behag. Der er ting du ikke bryder dig om, som andre ikke har problemer med. Administrators opgave er at lade helheden afgører. Og til visse grænser måske tilgodese dem som føler sig genereret, da det, i det her tilfælde, ikke skader at fjerne animeret avatars. Men det er helt op til administor at vurder, ud fra dem der lader sig generer af det.

Til gengæld er krav en rigtig dårlig ide - Det stiller nemlig ingen grænser, når det fremføres som det gør. Så næste gang er der en som beklager sig over de rødhåret, og forventer forståelse. Det kommer næppe til at ske.

Helt konkret, da jeg læste dit indlæg, der tænkte jeg. Har den person ikke andre vigtigere problemer at gribe fat i her i livet. Sådan et liv gad jeg godt have!
Til gengæld fik du mig da til at være opmærksom på avatars. Men da jeg ikke rigtig var opmærksom på dem før, så var jeg derfor heller ikke generet af dem. Og ja, jeg kan da godt finde nogle, fordi du nu har gjort mig opmærksom på dem, som jeg kan beklage mig over, hvis jeg ikke havde andet at tage mig til. Men du får mig altså bare ikke til det. Jeg læser det relevante, og resten suser lige igennem. Sådan er jeg!

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 10:19

Oprindeligt skrevet af betho betho skrev:

Jeg forstår simpelthen ikke hvad der er generende ved avatars der bevæger sig. De står i en boks for sig i venstre side. De afbryder ikke teksten, eller dennes sammenhæng. Jeg fristes næsten til forestille mig, at trådstarter har et koncentrationsbesvær ud over det sædvanlige? Eller hvad værre er. Ikke kan lide aber. ;)

Som det er skrevet før, så er smilys værre, men kun hvis en tekst blive vold bollet med dem. Og det er yderst sjældent det opleves - her inde.

Faktisk vil jeg rose brugerne af dette forum, for at være yderst gode til at skrive god tekst, i ordenlig tone, med lækkert indhold. Om der så er en abe der svinger i den ene side... Det giver bare lidt liv. :)

Hvis de ikke generer dig, hvad vil du egentligt med din kommentar ?

De er den-der holdning, hvad jeg ikke kan se galt, skal andre også synes om - ellers er der noget i vejen med manden. Clap

Der er edder-perkme lavt til loftet herinde nogengange....

Hvad fa*** er forskellen på det du gør? Du kræver jo nærmest de skal fjernes, fordi DU er generet af dem.

Herover er der en som angiver SIN mening, og så tillader du dig at spørge, hvad han vil med sin kommentar, bare fordi han ikke deler samme opfattelse som dig?
Er det sådan DU selv vil mødes med dit indlæg, så har du da ramt den helt rigtig tone - Jeg er klar.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 10:25

Jeg forstår simpelthen ikke hvad der er generende ved avatars der bevæger sig. De står i en boks for sig i venstre side. De afbryder ikke teksten, eller dennes sammenhæng. Jeg fristes næsten til forestille mig, at trådstarter har et koncentrationsbesvær ud over det sædvanlige? Eller hvad værre er. Ikke kan lide aber. ;)

Som det er skrevet før, så er smilys værre, men kun hvis en tekst blive vold bollet med dem. Og det er yderst sjældent det opleves - her inde.

Faktisk vil jeg rose brugerne af dette forum, for at være yderst gode til at skrive god tekst, i ordenlig tone, med lækkert indhold. Om der så er en abe der svinger i den ene side... Det giver bare lidt liv. :)

De er den-der holdning, hvad jeg ikke kan se galt, skal andre også synes om - ellers er der noget i vejen med manden. Clap

Jeg oplever din kommentar som enormt nedsættende især pga. dit sarkastiske skriftsprog. Også kommentaren her over, er af samme kalliber. Det er min personlige mening, at sådan sprogbrug, ødelægger et budskab. Jeg oplever det som at du underminerer din egen holdning ved at give sarkastiske og nedsættende kommentar på folk, som ikke er enige med dig.
Det er en ærlig feedback fra mig til dig.

Jeg er helt enig med din følelse af hans indlæg.
Gearløs har netop kastet med sten mod andres glashus. Han glemte bare at gå ud af sit eget inden han kastede, og står nu og kan ikke fatte, at det ramte ham selv først.
Man kan ikke tage sådan holdning seriøs!

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af Kandersen 
<DIV> </DIV>
<DIV>Jeg er helt enig med din følelse af hans indlæg. </DIV>
<DIV>Gearløs har netop kastet med sten mod andres glashus. Han glemte bare at gå ud af sit eget inden han kastede, og står nu og kan ikke fatte, at det ramte ham selv først. <BR></DIV>
<DIV>Man kan ikke tage sådan holdning seriøs!</DIV>
<DIV> </DIV>[/QUOTE Kandersen

Jeg er helt enig med din følelse af hans indlæg.
Gearløs har netop kastet med sten mod andres glashus. Han glemte bare at gå ud af sit eget inden han kastede, og står nu og kan ikke fatte, at det ramte ham selv først.
Man kan ikke tage sådan holdning seriøs!

[/QUOTE skrev:

LOLClap
LOLClap
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 12:11
Joh.... Vi har stadig ytringsfrihed Clown
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hvad fa*** er forskellen på det du gør? Du kræver jo nærmest de skal fjernes, fordi DU er generet af dem.

Herover er der en som angiver SIN mening, og så tillader du dig at spørge, hvad han vil med sin kommentar, bare fordi han ikke deler samme opfattelse som dig?
Er det sådan DU selv vil mødes med dit indlæg, så har du da ramt den helt rigtig tone - Jeg er klar.

Ved du hvad kandersen - det var en klumme mellem mig og betho.

Og så kommer du buldrende som en elefant i en glasbutik og koger suppe på det.

JEG svarer på tiltale - og det synes jeg at JEG har ret til - og så skal DU skal blande dig udenom. Det hedder almindeligt pli.

Du skal svare på emnet og ikke gnidder mellem andre som en anden ballademager der ikke fatter en skid, men som bare nyder at komme tromlende.

Redigeret af gearløs - 02-Marts-2012 kl. 12:49
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 12:53
Kære venner. 

Jeg kan forstå at i ikke rigtigt magter at holde jer til tråden. 

Tråden lukkes hermed med et ønske om at i alle har en god weekend.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu